Appartement

15 reviews over Appartement Les Naturelles in het Nederlands

Fantastisch, rustig en ontspannend

Sonja
1-12-2018

Prachtige omgeving, ruime schone appartementen en gezellig centrum met geweldig kuurbad

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg
4-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden. Ook de rust en de mooie omgeving.

Mooi verblijf - Interessante bestemming

Mertens
30-9-2016

Zeer ruime en nette kamer met een groot terras en mooi uitzicht tegen een zeer redelijke prijs. Overdekte parking. De residente bevindt zich in het dorp op de plaats met 's avonds het meeste aantal uren zonneschijn.

Conciërge altijd beschikbaar, zeer behulpzaam en vriendelijk. Wie hier verblijft, is in goede handen. Speelzaal voor de kinderen met flippers, tafeltennis, biljart en tafelvoetbal.

Leukerbad heeft aardig wat te bieden wat betreft winkels en restaurants en vooral zwembaden, maar een groot toeristisch centrum is het nu ook weer niet.

Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen in de onmiddellijke omgeving of toeristische uitstappen in de andere zijdalen van de Rhône-vallei. Er is indrukwekkend veel te zien en te doen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

D-reizen

Geweldige vakantie in mooie omgeving.

Peter
13-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige rustige locatie. Appartement zelf was onvoldoende schoongemaakt (heel veel stof onder bed en op de kast !) en er was slechts een lamp in de woonkamer wat volstrekt onvoldoende was.

Super

V Maasdam
14-8-2015

Twee weken geweest, kinderen 5 en 3. Eerste indruk van Leuk was slikken, niet pittoresk, maar dan de berg op naar Leukerbad: geweldig. Mooie en complete plaats. We hebben 2 x de auto gebruikt. De gratis bus rijdt je of je loopt. Alles is dichtbij. Les naturelles zit in een rustige uitloopje van het dorp en kijkt uit op een prachtige berg met kleine waterval. We hadden A103, mooi en schoon, aan grasveld. Vriendelijke receptie. Parkeergarage, wasmachine, droger, broodjesservice, alles. Na een week werden handdoeken etc vervangen. Rustig complex. En fijn: klimrek voor de deur, speeltuin in het dorp, het mega-zwembad en de supermarkt dichtbij. Zoveel te doen. Wij hebben een uurtje geschaatst(je betaalt alleen huur schaatsen) en we namen kabelbanen Torrent en Gemmi en boven een uur gewandeld. Onze kinderen konden nog gratis trein, het zwembad en de kabelbanen in. Richting Sion: prachtige wijnvelden, richting Zermatt: pieken. We willen zeker terug voor Saas Fee, brigerbad, italie

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Zalig onderkomen

Bouwman
6-8-2015

Ontzettend vriendelijke ontvangen door de gastheer, die ook verder deze week er alles aan deed om zijn gasten het naar de zin te maken....altijd in voor een gezellig praatje en behulpzaam. Appartement erg netjes en brandschoon. Heerlijk groot balkon (appartement 501) waar je prachtig uitzicht hebt over Leukerbad en de bergen (volgens ons is deze hoek van Leukerbad de beste hoek voor de mooiste uitzichten). Het ontbrak ons aan niets. Gratis Leukerbad kortingskaartjes terwijl de touroperator zei dat het betaalt moest worden (niet dus). Leuke binnenplaats en speelkamer voor de kinderen. Via de promenade loop je zo het dorp in. Tip: Neem boodschappen mee of haal ze in het dal. Een brood kost hier 8 a 9 euro. Ook het zwembad kost een vermogen (78 chf voor een gezin met 2 kinderen) wees hier bewust van.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi appartement met schitterend uitzicht

Corina
25-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Onder het complex is een garage, waar bagagekarretjes staan waarmee je je bagage naar je appartement kunt brengen. In ieder gebouw op iedere verdieping is een wasruimte (en 's winters skiruimte). Wij hadden appartement C106 met een tuintje bij de achterdeur, twee ruime slaapkamers met ieder een badkamer met douche en toilet, de woonkamer had ook een badkamer met ligbad en toilet, een keukenblok, eettafel en twee bedbanken (zaten wat minder). Er is een speelkamer met flipperkasten, tafeltennistafels, pooltafels en voetbalspel (helaas alles tegen betaling). Buiten bij de receptie is een klein speeltuintje.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Prachtig schoon appartement met goede service

Marjolein, Marco en kind 1,5 jaar
6-9-2013

Prachtige locatie en complex, gunstig gelegen en mooi uitzicht. appartement is zeer schoon en goede service. vriendelijke ontvangst en zeer kindvriendelijk. wij waren met een kind van 1,5 jaar. mooie omgeving om te wandelen en alles op loopafstand van het centrum. prachtig wandelgebied en vriendelijke restaurants voor kinderen. het appartement is zeer compleet. alles voldoende aanwezig van keukengerei tot schoonmaakartikelen. appartement was ruim en had mooi balkon. wij hadden wel een driekamerappartement geboekt.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Marc, Annemarie en Daria
2-8-2013

Een schitterende plaats van waaruit je prachtige wandelingen kunt maken. Voor ieder wat wils, gezellige restaurants met heerlijk eten. Leuke winkeltjes. Het Burgerbad en ga zo maar door. Ons appartement lag iets buiten het dorp, maat dat was geen probleem. Men bood een broodjesservice aan, dus je hoefde ook niet iedere dag naar de bakker. Appartement was heerlijk ruim, schoon en je had een prachtig uitzicht over de omgeving. We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie accomodatie voor een relaxte week

Fam. van Herck
12-6-2010

Zijn een week in de bergen van Leukerbad geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het appartementencomplex was superschoon (evenals Leukerbad zelf trouwens) en het appartement was netjes verzorgd. Een prima uitvalbasis om mooie wandelingen te maken, maar ook konden we er volop genieten van het zogenaamde Burgerbad, waarin iets van 7 verschillende baden (thermaal) gelegen waren. Voor onze kleinsten waren er twee kinderbadjes met speeltoestellen. Er zijn leuke winkeltjes en voldoende en goede restaurantjes. Kortom: alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kantoor service

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Naturelles in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Naturelles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.