Hotel Kur & Ferienhaus Volksheilbad

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kur & Ferienhaus Volksheilbad voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Kur & Ferienhaus Volksheilbad in het Nederlands

Anders

Rustgevende vakantie.

12-3-2013

Aangename omgeving, zeer vriendelijke en behulpzame mensen, familiaire omgeving, goede voorzieningen, goed bereikbaar en alles in het centrum. Het zwem aanbod was erg interessant en aanbevelenswaardig met een gezellige sfeer. Ook goed contact met andere gasten.

Altijd graag weer.

17-2-2013

We waren al verschillende keren in Volksheilbad, deze keer voor 3 hele weken (om te kuren). Waarom altijd weer? Daarom: centrale ligging, dicht bij het busstation, skibus enz, gezinsvriendelijk, speelkamer, vriendelijk en flexibel opgesteld personeel, goede selectie bij het heerlijke ontbijt, gevarieerd middag- en avondeten bij volpension, fysiotherapie, gratis spa meteen aan de overkant. En vooral is de prijs-kwaliteitsverhouding bij dat alles zeer goed!

Altijd graag weer.

14-2-2013

We zijn al verschillende keren in Volksheilbad geweest, tot nu toe meestal in het weekend, maar deze keer waren we er voor een ganse week. Waarom komen we altijd terug? Daarom: centrale ligging, dichtbij het busstation, de skibus, enz., gezinsvriendelijk, speelkamer, vriendelijk en flexibel personeel, ruime keuze bij het ontbijt (bijvoorbeeld veel verse broodsoorten), heerlijk, gevarieerd avondeten bij halfpension, gratis spa aan de overkant, veel kortingen met de Leukerbad Card Plus (gratis weekabonnement voor het kinderskigebied Erli, sportcomplex (schaatsen), skibus, korting voor het Burgerbad, enz.), die je bij het inchecken krijgt en niet het onbelangrijkste; de prijs/kwaliteitsverhouding die hier over het algemeen zeer goed is!

Superhotel - helaas geen koelkast op de kamer en geen balkon. We komen graag nog eens langs in dit hotel.

Top locatie met thermale baden.

27-1-2013

Klein vriendelijk hotel midden in Leukerbad, met een eigen klein spa en wellness-centrum. Met de uitgebreide kaart heeft het ons aangenaam verrast. Goed uitgebreid ontbijtbuffet, en volpension op zeer gunstige locatie, enige nadeel voor ons was dat het eten te vroeg kwam (18:30), maar gezien de goede prijs-kwaliteitsverhouding was het goed.:-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kur & Ferienhaus Volksheilbad in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kur & Ferienhaus Volksheilbad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.