Hotel Alex

Kleine hotelsWeer vandaag22°10°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alex voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alex in het Nederlands

2008

Vriendelijk, klein famileihotel

inge
7-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk, klein famileihotel. Vooral de ligging tov de torrentbahn is ideaal: met de alex-express sta je zo aan het loktet van de torrentbahn. Ook is het dicht bij ht burgerbad en het centrum. Er is een klein welnesscentrum. Het nadeel voor ons hieraan was dat dit verplicht naakt was. In het hotel kun je tikets kopen voor de torrentbahn met 30 tot 50 % korting. Gratis draadloos internet. Minpuntje: De kamers zijn wel ouderwets.

Gereisd Met vrienden in februari 2008

• Overige servicesKluis, Krant

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alex in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.