Hotel Alex

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
8,7

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Alex voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Alex in het Nederlands

Mooi gezellig uiterst goed vermaakt en kom terug

Aaron horst
5-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fantactiese ligging, mooi uitzicht. De gastvrijheid is buiten gewoon hart verwarmend. Ook voor de kinderen is er een grote speelruimte (netjes en schoon) Om naar de torrentbanh te gaan hebben ze een eigen kleine lift voor 4 personen, waar je de hele dag gebruik van kan maken. En bij het uitstappen sta je naar 50 meter bij de grote gondel .Ontbijt is zeer gevarieerd en uitgebreid. Kamer zijn heerlijk ,lekkere bedden en alles er op en aan in de kamer. Uitzicht is adembenemend. De sauna is naar een dag lekker sporten een verademing . En wat voor de meeste mensen wat ook nog mooi is ,dat je tegen een veel lagere prijs je skie passen kunt halen bij de balie tot wel 50% goedkopere en dat scheelt toch behoorlijk veel .

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

• Overige servicesKluis, Krant

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alex in Leukerbad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.