vakanties Leukerbad

Reviews over Leukerbad

Fantastisch, rustig en ontspannend

Sonja,
    1-12-2018

Prachtige omgeving, ruime schone appartementen en gezellig centrum met geweldig kuurbad

Dit jaar weer volop genieten van les Naturelles

Fred van den Berg,
    4-3-2018

De vele mogelijkheden om te wandelen en het genieten van de vele bad mogelijkheden.

Ook de rust en de mooie omgeving.

Nooit meer, strandvakanties hebbe onze voorkeur!

Allard v.d. Burg,
    2-3-2018

Er was helemaal géén Niet!! Prima hotel, goede service, kamers in prima, ontbijt en diner werd goede aandacht aangegeven. Prijs kwaliteitsverhouding, goed in orde.

Absolute aanrader

marc,
    25-8-2017

Prima appartement op de 4e verdieping gehad. Keuken is wat gedateerd, maar prima uitgerust en, zoals het hele appartement, zeer schoon. Het appartement biedt veel ruimte en is heerlijk rustig. Schitterend uitzicht op de omliggende bergen.

Ligging tov pistes niet kunnen beoordelen. We waren hier in de zomer. De kabelbaan naar de pistes is bijna naast de deur.

Mooi verblijf - Interessante bestemming

Mertens,
    30-9-2016

Zeer ruime en nette kamer met een groot terras en mooi uitzicht tegen een zeer redelijke prijs. Overdekte parking. De residente bevindt zich in het dorp op de plaats met 's avonds het meeste aantal uren zonneschijn.

Conciërge altijd beschikbaar, zeer behulpzaam en vriendelijk. Wie hier verblijft, is in goede handen. Speelzaal voor de kinderen met flippers, tafeltennis, biljart en tafelvoetbal.

Leukerbad heeft aardig wat te bieden wat betreft winkels en restaurants en vooral zwembaden, maar een groot toeristisch centrum is het nu ook weer niet.

Uitstekende uitvalsbasis voor wandelingen in de onmiddellijke omgeving of toeristische uitstappen in de andere zijdalen van de Rhône-vallei. Er is indrukwekkend veel te zien en te doen!

Leukerbad scoort een 8,3 uit 10, op basis van 10 reviews