Hotel Des Portes Du Soleil

7,6

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Des Portes Du Soleil voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Des Portes Du Soleil in het Nederlands

Boven verwachting!

Joost
15-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Eenvoudig hotel, maar alles wat wij nodig hadden, was er: schone kamers, lekkere bedden, lekker eten (als je niet bang bent iets lokaals te moeten eten), 50 meter van de belangrijkste skiliften, vriendelijk en attent personeel. Verse tulpen op tafel. Enig nadelen: drinken in de bar kan niet op rekening en wordt, als je in euro's betaalt, omgerekend tegen zeer nadelige koers. Er is geen flappentap in Les Crosets, dus advies: neem Zw franken mee uit Hollend

Eenvoudig hotel met slecht eten

René
9-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel ligt prachtig op de piste. De kamers zijn eenvoudig maar schoon. Het ontbijt is simpel met veel overlast van rokers aan de bar. Het eten is echt verschrikkelijk. Wij hadden een stuk glas in het eten. In plaats van een excuus kregen wij de schuld en ging men op zoek naar een kapot glas..... De bestelling klopte ook voor geen meter met het geserveerde voedsel. De bediening is erg onvriendelijk.

Een absolute aanrader

Bert Rekebeen
9-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een absolute aanrader. We komen hier al jaren met een groep. Goede bedden, vooral de 4p kamers, met een heerlijke douche. Eten niet bekend vanwege de intensieve apres ski. Zonder sneeuw ook prima verblijf gegerandeerd.

• Ligging t.o.v. pistes10

beste hotel waar ik tot nu toe ben geweest, met name de apres ski is hier bijzonder goed!!! Erg genoten van de gastvrijheid van het hotel. Met name eigenaar Bob was bijzonder charmant. fijne vent, na de apres ski, dronk hij een gezellig glaasje mee.
    • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer eenvoudig hotel, waar je niet teveel hoge verwachtingen van moet hebben. Kamers waren schoon, maar zeer gehorig. Handdoeken werden tijdens ons 4-daags verblijf niet omgewisseld, NB wel VERWISSELD (werden verplaatst bij het opmaken van de kamer, waarna voor ons niet meer duidelijk was wie welke handdoek had gebruikt). Het ontbijt was zeer eenvoudig, waarbij wij zeer streng werden toegesproken dat wij (per ongeluk) een kwartier te vroeg in de eetzaal waren (7.45u. ipv 8.00u.). De vriendelijkheid van het personeel liet te wensen over, maar de ligging midden op de piste was prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Portes Du Soleil in Les Crosets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Portes Du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Portes Du Soleil scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.