Reviews over Lax

Prima gezellig hotel

van der Horst,
    6-7-2013

Een midweek de mooie omgeving van lax/Wallis verkennen.Een prima uitgangspunt is hotel post. Het hotel is gelegen op de furkastrasse wat midden in het gebied ligt van de mooiste passen van Zwitserland.(susten / furka/grimsel/simplon en niet te vergeten de nuefenpas..gewoon geweldige natuur die je met de auto of motor kunt verkennen.Het hotel heeft een Nederlandese beheerder die graag alles doet om het naar je zin te maken.Je kunt er met vragen terecht en tips vragen.Het personeel is vriendelijk en netjes.Het grote voordeel van het hotel is o.a dat er honden welkom zijn.Iedere dag werd ons hondje verwent met een aai en een lekkernij.Het eten was goed...van schnitzel/friet tot kaas fondue alles was lekker.Wat heel fijn was dat het ontbijt en avondeten tijden heel flexibel zijn,b,v keuken was tot 21.00 open.Tijd genoeg om b.v naar italie te gaan.

Gereisd met partner in juli 2013

top hotel

van hoeye,
    21-6-2011

Het is een geweldig hotel, waar we heel gastvrij ontvangen zijn..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

peter.cobben,
    21-9-2010

Ik ben gek op treinen. Hotel Post leek ons een goede beslissing. We hadden een fantastische vakantie, de trein stopt op een loop afstand van circa 3 minuten nabij het hotel. En van onze kamer nummer 16 konden we de treinen aan ons voorbij zien rijden. In de morgen zagen we de Glacier Express richting St. Moritz en in de namiddag zagen we de Glacier Express richting Zermatt voorbij rijden. We konden met de erlebniss Card van de Matterhorn Gotthard Bahn (MGB) 5 dagen vrij reizen tussen Disentis en Zermatt, verder had we het voordeel dat we veel zaken voor halfgeld hadden ook de Furka-stoomtrein, we hoefden niet met de auto te reizen, geen parkeergelden en geen kosten meer aan benzine. Verder hoefden we niet terug te keren naar de auto. Als we in de avond dan weer thuis kwamen maakte Paul voor ons een heerlijk 3 gangen dinner klaar. En konden we iedere avond voldaan naar bed gaan en ’s-Morgens konden dan weer van de treinen genieten. Dus een stek bij uitstek voor een echte treinliefhebber

Gereisd met partner in september 2010

een perfecte aanrader

jan cremers,
    15-9-2010

HOTEL POST is een aanrader voor zeker grotere gezelschappen, eigenaar PAUL en familie, en personeel is er voor de gasten ,met servise, eten ,aandacht, enz

Gereisd met vrienden in september 2010

wil weer terug!!

Loek en Mirella,
    22-8-2010

Wij hebben hier 10 dagen verbleven en komen zeker weer terug. Het is een heerlijk familiehotel met zeer vriendelijke en hartelijke mensen! De kamers zijn erg schoon en het eten is lekker, we zijn niets te kort gekomen. De omgeving is schitterend en je kunt van hieruit alle kanten op zonder dat je in een zeer toerischtisch dorp verblijft en dat is zeer relaxed. Het lago magiore, de matterhorn en diverse grote plaatsen zijn niet al te ver en geweldig om heen te gaan. De Matterhorn bahn stopt bijna voor de deur dus de auto kan fijn blijven staan zodat iedereen van de omgeving kan genieten(ook super voor de wintersporters). En in de avond is het er zeer gezellig op het terras of aan de bar als je dit wilt. Wij willen onze complimenten maken aan de familie Hendriks voor deze supermooie vakantie en zoals gezegd...we komen zeker weer terug!!

groetjes aan iedereen van Loek en Mirella

Gereisd met partner in augustus 2010