Reviews over Lauchernalp

Mooie appartementen

jkscholtens,
    23-9-2012

Mooie,rustig gelegen appartementen. Wij ( 55+-echtpaar) hebben hier mooie week doorgebracht.De appartementen, zijn zeker voor 2 personen ruim.We misten alleen,comfortabele stoelen en de TV is ook erg klein. Er is een eethoek en een zit-slaapbank in de kamer, war je niet echt lekker op kunt zitten. Het balkon is weliswaar op het zuiden,maar het dak steekt zover over, dat je bijna niet in de zon kunt zitten. Het ligbad is, zeker na een dag wandelen heerlijk!De omgeving is echt schitterend,je kunt er prachtig wandelen. De oplossing van gratis kabelbaan en auto op P "beneden"is ook perfect.Op dag van aankomst en vertrek konden we wel met de auto tot bij het appartement!

Geweldig!!!

Jolande,
    27-12-2011

We gaan binnenkort voor de zesde keer naar Alpine Village in Lauchernalp. Nadat je beneden de auto hebt neergezet, kun je je bagage in een container zetten die onder de gondellift wordt gehangen en naar boven wordt gebracht. Hierna wordt je bagage met een sneeuwscooter naar je appartement gebracht. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. De locatie en het uitzicht is super en het is er vooral heerlijk stil.

geweldig

Hans de Koning,
    30-8-2010

Het appartement ligt mooi, is bijzonder ruim. De slaapkamer is goed met voldoende kastruimte. Ook de badkamer is goed voorzien. Tevens is er een drooghok, makkelijk voor de was e.d.

's zomers is de cabine naar Wiler bij de prijs inbegrepen.

Ook de beheerder is een aardige nette meneer.

Ook een bijzonder mooi gebied om te wandelen, een aanrader.

Lauchernalp scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews