Camping Les Glaciers

Camping Les Glaciers
8,8

12 tips over Camping Les Glaciers

Tikus, 19-8-2017

Neem een kruik mee voor de koude nachten :-)

Nieuw dit jaar: pass-saint-Bernard (take your pass). Voor 39 chf een heel seizoen, of 9 chf voor een dag. Onbeperkt toegang tot 15 activiteiten! Het is vaak wel nodig om activiteiten te reserveren (kan bij de receptie).

Onbeperkt gebruik van bv klimbos op de camping, skilift (la Fouly en Champex Lac) en downhill steps (trottinettes) etc. Echt een aanrader!

Jan Paul, 24-9-2015
Wandel naar Cabane de l'A Neuve. Een pittige wandeling maar zeker de moeite waard!
Marin Lambrigger, 28-9-2014
Swiss vapeur is leuk met kinderen en de gorges du Trient en de gorges du Durnand. Met de postbus naar de Sint Bernard pas en dan terug wandelen naar de camping. Met de trein naar Chamonix.

Edo Lorist, 11-7-2014
Drie uur wandelen naar Lacs du Fénetre (plus twee uur terug). Zeker de moeite waard! Bovenste plaatsen op de camping zijn geweldig, maar houd rekening met dat de toiletten en afwasgelegenheid beneden is. Bergaf niet zo'n probleem, maar na een plasje moet je ook weer naar boven. ;)
Fam van der Veld, 9-10-2013

Aanraders zijn: Met de bus (kaartjes te koop bij de receptie van de camping) naar de grote sint Bernard pas en vanaf daar terug naar de camping lopen, helemaal super (km of 18)

Met de trein (Mt blanc express) naar Chamonix in Frankrijk

Driehoekswandeling: camping: Petit col Ferret -> Grand col Ferret -> camping. Helemaal geweldig, in juli loop je nog over sneeuwvelden.

Reinhold, 21-8-2013

aan te raden wandelingen: van de col st-bernhard naar la fouly.( best te doen in mooie weersomstandigheden)

wandeling naar cabane de la neuve. van de camping naar 2740 meter wandeling.

Ilse--b, 12-8-2013
Ga zeker nog eens terug want zelfs na 5 keer hebben we alle wandelroutes nog niet gehad. Reserveer een plekje op het terrasgedeelte onder aan de gletsjer.
dixividi, 9-8-2013
Kabelbaantje omhoog in la fouly en wandelen maar. Schitterend.
fam de Jong, 18-7-2013
Warme kleding voor 's avonds!!
familie Orij, 26-8-2012
neem voor 's avonds warme kleding en exta dekens mee want het koelt echt hard af