Chalet Findling

Chalet
Weer vandaag2°-5°
Chalet Findling

4 reviews over Chalet Findling in het Nederlands

Heerlijk genieten van rust, natuur en wijn

Martin en Meris
19-10-2011

Wat een prachtige plek om een rustig weekje uit de stad en in de natuur te zijn. Het balkon biedt een hoop genieten. Met de benen op de railing genieten van een wijntje of warme chocomelk, uitkijken over dal en de dichtbij gelegen berghellingen aan de overkant. En overdag kun je kiezen uit wandelingen van 5 minuten (ommetje het paadje op) tot 5 uur (naar de Fafleralp bijvoorbeeld, of naar het skigebied) of zelfs veel meer (de bergen in en verblijven in de berghutten). Of voor kinderen een uurtje naar de overkant van het chalet, met de verrekijker naar het eigen balkon kijken.

Vroeger ging ik hier graag skieen. Het is een klein-maar-fijne plek. Geweldige sneeuw, prachtige pistes. Overzichtelijk en toch pistes voor iedereen, van beginners tot geoefenden. Tegenwoordig houden we het bij herfstvakanties, meivakanties en zomers. Soms zelf beneden langs de Lonza kamperen in de zomer.

Sfeervol en compleet chalet in Wallis

willem
5-1-2011

Een sfeervol chalet in Kippel, Lötschental (Wallis). Een uitstekende accommodatie, compleet, schoon en gezellig. Prima uitgerust voor een groep van maximaal 6 personen. Een ideale plek in de bergen voor natuurliefhebbers, wandelaars en wintersporters. Van het grote en zonnige balkon heb je een schitterend uitzicht op het dorp Kippel, het dal en de besneeuwde bergtoppen!

Super Gezellig!

Johan
2-1-2011

Met een aantal vrienden oud en nieuw 2010-2011 hier doorgebracht. Het chalet is heel gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien. Dit is meer een thuis dan een vakantiehuis. In skigebied Lauchernalp kan super geboard worden in het off piste gebied. We hebben een enorm zonnige week achter de rug.

Sfeervol en compleet chalet in Lötschental

willem
13-12-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Findling in Kippel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Findling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.