Chalet
9,1

5 reviews over Chalet De Compagnie in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Katja Kuper
13-3-2018

Het chalet ligt fantastisch: schitterend uitzicht op het dorpje en de bergen (Unesco werelderfgoed). Er zijn voldoende faciliteiten op loopafstand zoals een bakker, supermarkt en restaurants, maar dit dorp is verder totaal authentiek. Het is een heel ruim en gezellig huis met een moderne keuken en overdekt balkon rondom. De omgeving is echt heel fraai: geschikt voor eindeloos wandelen, langlaufen en skiën.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

Fantastische plek!

Van Meer
12-2-2014

Mooi en gezellig chalet met fantastisch uitzicht. Het skigebied beviel ons ook erg goed. Mooie tochten te maken en het was leuk eens niet tussen allemaal Nederlanders te zitten.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi chalet, prachtig dal!

Van Leer
9-3-2012

We hebben een herfstweek doorgebracht in dit chalet. Het chalet was ruim en gezellig. Erg goed.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gelegen ruim chalet.

T.J.
28-6-2009

Heel mooi chalet in de Walliser Alpen. Het Lötschental is een overweldigend mooi en autentiek dal. Chalet de Compagnie was schoon, mooi gelegen, goed en compleet ingericht met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd Met vrienden in juni 2009
2008

We zijn nu al een paar keer in de Compagnie geweest en het

De Vries
30-4-2008

We zijn nu al een paar keer in de Compagnie geweest en het is er elke keer geweldig. Het chalet is ruim, gezellig ingericht en heel comfortabel. Het ligt in een alpenweitje met vooral in het voorjaar de veel zeldzame bloemen. De huisbewaarder, een Nederlander is heel vriendelijk en behulpzaam. Je kunt in de omgeving 's zomers heerlijk wandelen, ook naar diverse alpenhutten. In de winter kun je op de Lauchernalp skiën of snowboarden en vanaf de lift naar het chalet terugskiën. We zijn ook heel tevreden met de lokale skischool.

Gereisd Familie in september 2007

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet De Compagnie in Kippel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet De Compagnie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.