Guttet-Gråchmatten

Reviews over Guttet-Gråchmatten

Voor een ieder die houdt van rust, natuur, schoonheid in 1

Ingrid
    22-9-2004

Voor een ieder die houdt van rust, natuur, schoonheid in overvloed is Guttet een prachtig klein dorpje om je vakantie door te brengen. Let wel er zijn zo goed als geen gelegenheden om uit te gaan. En er is maar 1 klein winkeltje. Dus waarschijnlijk niet voor iedereen geschikt gelukkig. Ik kom hier 20 jaar met zeer veel plezier en hoop dit nog vaak te mogen doen. Mijn familie en ik hebben een goede band met de plaatselijke bevolking en dat is mede de reden waarom ik Guttet mijn tweede thuis noem.

Gereisd Anders in Wed Sep 22 2004 17:41:28 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guttet-Gråchmatten scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews