Hotel Alpina

Weer vandaag20°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Alpina voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
De Jong Intra
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Alpina in het Nederlands

Hotel was leeg.

Johan & Myriam
7-7-2011

Er waren slechts enkele kamers bezet in Hotel Alpina. De receptie was gesloten, er hing enkel een noodnummer op het loket. Geen service, dus ... We hebben dus ook geen gebruik kunnen maken van de voorzieningen zoals de sauna.

Mooie, ruime kamer met een gerenoveerde badkamer (inloopdouche). Ontbijt voldoende. Voor het diner moesten we echter naar hotel Cristal even verderop in de straat (eten was trouwens middelmatig).

Wij verbleven slechts 2 nachten in het kader van een doorgaande tocht in de Val d'Anniviers.

Johan & Myriam (België).

Gereisd Met partner in januari 2011

• AdresRoute de Roua 14 3961(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Alpina

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina in Grimentz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.