Reviews over Grengiols

Sfeer en zeer compleet.

Anton P.,
    16-2-2011

Het is een vakantiehuis om elk jaar terug te komen, de combinatie van de streek/plek/terrassen en de sfeer in huis is ruim boven het gemiddelde.

Deze vriendelijke eigenaren verdienen misschien niet een tien maar het zit er tegenaan.( hoewel)

Deze winter b.v. stond er een nieuwe TV met Ned. ontvangst en een prachtige B & O

instalatie.

Wij voelen ons er direkt thuis.

En een sommetje is snel gemaakt, het is 1 bedrag en deel dat eens door het aantal personen ( wij zijn er met 5 soms 6 pers.)

Het goedkoopste hotelletje is nog duurder.

Het hele gebied van Brig t/m Oberwald is bij ons heel bekend, natuurlijk zijn er woningen van de Zwitsers maar "wij Nederlanders" missen toch sfeer.

En dat is er bij Casa di Petri

Mooi en ruim appartement met nette inrichting

guus annaert,
    3-1-2008

Mooi en ruim appartement met nette inrichting.

Vlakbij station, 5 min lopen. Wel redelijk steile weg naar en van station.

Parkeergelegenheid is wat minder goed, huis ligt aan het eind van doodlopende smalle weg en alleen achteruit te bereiken of achteruit weer weg. Enige stuurkunst is wel vereist

Zeer vriendelijke mensen

Theo Lodewikus,
    21-7-2007

Zeer vriendelijke mensen.Zaten vol humor. En stonden altijd voor ons klaar. Vrijstaand Walliser vakantiehuis.Zeer fraai gelegen.

Grengiols scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews