Chalet Weekend

Chalet
Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
9,3

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend voor je op een rij gezet:

1 review over Chalet Weekend in het Nederlands

Gezellige studio voor 2 personen

Alianne van Gene
4-7-2010

We zijn net terug van een weekje Grächen in chalet Weekend. We waren met z'n tweeën en hadden gekozen voor de studio. De ruimte is niet groot, maar groot genoeg voor 2 personen. Er is een keuken met 4 pits kookplaat, oven, koelkast, voldoende bergruimte, badkamer, mooi balkon, eigenlijk alles wat je nodig hebt. Aangezien we vlak voor het hoogseizoen zaten, was de prijs erg gunstig en was het overal nog lekker rustig.

Tip: neem een trolley mee als je veel bagage hebt: het chalet staat een stukje van de weg af op de helling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Weekend in Grächen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Weekend zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.