Hotel Walliser Sonne

34 reviews over Hotel Walliser Sonne in het Nederlands

Onaardig ontvangst!

Marjolein
16-2-2016

Eigenaresse vond het absoluut niet nodig om ons op een vriendelijke manier welkom te heten! We werden met al onze winterbagage van de trein opgehaald ( het hotel ligt heuvel op op 15 min lopen ) met de begroeting : "hier heb ik geen tijd voor"! Terwijl deze service notabene op de website wordt aangeboden.

Ook de rest van de dagen geen vriendelijk woord, mevrouw is duidelijk "überfordert"

Zoon daarentegen vriendelijk en oog voor de gast.

Fantastische plek

ermarode
5-10-2014

Wij hebben zeer genoten bij Hotel Walliser Sonne.

Zeer vriendelijke beheerders die zeer behulpzaam zijn.

Nette schone kamers! Heerlijk gegeten!

Wij hebben bij Walliser Sonne overnacht als tussenstop naar ons vakantieadres in Italië.

Dit is zo goed bevallen dat we er op de terugweg weer geslapen hebben!

Enige minpuntje is misschien dat het buiten beetje rommelig was.

Opnieuw was ik Welkom bij het hotel.

Burkhard
4-9-2014

Om de zoveel tijd moet ik even terug naar deze omgeving om lekker mijn hoofd leeg te maken. Bij Wallisser Zonne vindt ik dan een prima plek om te eten, te slapen en te ontbijten. Absoluut een goede waar - geld verhouding.

Ook het eten is puur en lokale gerechten eet je vanaf een kleine kaart. Mij zien ze zeker weer terug.

Fantastische service.

winston hofmeester
14-7-2014

We kregen pech op een bergweg nabij. Auto moest weggesleept worden. Manager en zijn echtgenote hebben heel veel stress en zorgen weggenomen door hun houding en hulp. De juiste mensen bellen, zaken regelen en ook nog even maaltijd bereiden nadat wij laat in de avond aankwamen, de keuken al lang gesloten was en ze al een uur met ons hadden meegedacht hoe situatie zo goed mogelijk op te lossen. Dag daarna hebben ze ons ook nog naar garage half uur verder gereden om vervangende auto te halen.

Gezellig familiehotel met goede keuken!

P. Looijen
27-1-2014

Afgelopen week hebben wij een aantal dagen gelogeerd in Hotel Wallisser Sonne in Gluringen (CH). Een erg gezellig en gemoedelijk familiehotel met nette kamers, een ovenvers ontbijt en een heerlijk huisgemaakt diner! Wij hadden een familiekamer met balkon en prachtig uitzicht. Het is ons hier goed bevallen!!

Hotel met een mooi ligging

Gerda en Harrie
2-8-2013

Het uitzicht vanaf het balkon was prachtig mooi, met al die hoge bergen om je heen.

Hebben diversen mooie routes met de motor gemaakt, Peter-Paul heeft ons op de mooie plekjes gewezen die wij zelf nooit hadden gevonden.

De passen waren schitterend mooi, en de wegen waren goed te rijden met de motor.

En als we s' avonds terug kwamen was er een lekker koud Walliser bier voor het eten en daarna nog wat na kletsen aan de bar, zeer gezellig.

Hebben zeer genoten van ons verblijf,

Oase middenin de bergen

martinvdk
21-7-2013

Boven het kleine, schilderachtige boerendorpje Gluringen in het prachtige Goms-dal zul je dit gastvriendelijke hotel de ideale plek vinden. Van het grote terras kijk je dwars over het dal naar de besneeuwde toppen van de bergen in het Gotthard-massief van centraal Zwitserland. Je kunt direct vanuit het hotel je wandeling beginnen (of met de skilift omhoog). En je bent weinig minuten rijden van bezienswaardigheden als de Aletsch- en Rhone-gletschers. In Gluringen kun je ook op de trein naar het Matterhorn-gebied westwaarts of de Furka- en Oberalp-pas naar het oosten. We waren zo weg van deze plek dat we onze geplande ene nacht verlengden tot een verblijf van vier. Peter-Paul en zijn vrouw zijn ware gastheer- en vrouw voor wie geen verzoek teveel lijkt. Kom en zie het zelf.

Voelt als thuis, maar met schitterend uitrzicht

Weren de Vet
28-2-2013

Ruime, nette kamers, alle voorzieningen inclusief;

Lekker avondeten, smaakvolle wijnen, brede keus voor ontbijt;

Gastvrije en persoonlijke benadering;

Motorvriendelijk hotel

Andre Van Duyse
20-7-2012

Hotel Walliser Sonne is een rustig gelegen hotel met mooie kamers en vriendelijke eigenaars. Lekker eten in het hotel.

Goede tips voor motoroutes van de eigenaar die de routes op je gps kan zetten via mapsource. Hierdoor kwamen wij op prachtige plaatsen die we zelf niet gevonden zouden hebben.

Prachtig hotel op waanzinnig mooie locoatie

Angélique
1-5-2012

Hotel Wallisersonne in Gluringen is een heerlijk familiehotel. Gelegen midden in het prachtige Goms met in de winter tal van wintersportmogelijkheden voor de deur. Skipiste "naast" het hotel, langlaufloipen door het hele dal. In de nabijheid van grote skipistes hoog in de Walliser Alpen. Maar ook in het voorjaar, de zomer en de herfst heeft het hotel tal van prachtige activiteiten om zich heen. Zo is het een heerlijk wandelparadijs. Ligt het nabij de smalspoorbaan zodat een wandeling verderop in het dal beëindigd kan worden en men per trein terug kan naar het hotel. Diverse beklimmingen zijn vanuit Gluringen mogelijk naar diverse toppen rondom het hotel. Passentochten over Grimsel, Susten, Furka, Gotthard, Nufenen en Simplon zijn allemaal mogelijk. Geweldige ontvanst in het hotel en heerlijke maaltijden in de gezellige eetzaal. Echt een plaats waar je gewoon terug wilt komen omdat je niet in een vakantie alles kan zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Walliser Sonne voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Walliser Sonne in Gluringen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Walliser Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.