Camping Rhone

Meer camping info

53 reviews over Camping Rhone

• 2019
    9M. de Vries14-03-2019

De omgeving is gewoonweg geweldig. We komen hier al meer dan 10 jaar. Ook op deze camping. De camping is ruim en de eigenaren zijn vriendelijke mensen. Alles is bespreekbaar. Dat je voor extra opties betaald is in Nederland ook zo dus waarom zou dat nu niet zo zijn. Het restaurant is in verhouding met de rest van Zwitserland helemaal niet duur. Voor herhaling vatbaar. Vorig jaar ook geweest en volgend jaar gaan we weer.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    2Sanne21-07-2018

Zeer onvriendelijk

Prima plek en in dit gebied is het vaak mooi weer. De campingbaas is echter zo onvriendelijk dat het voor mij een reden is om niet meer terug te keren

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

7Janny Stadman04-09-2017

Nette camping in een fantastische omgeving.

• nette camping
    • super schoon sanitair
    • mooi zwembad
    • restaurant/kantine was gesloten
    • geen WIFI op standplaats
    • creditcard werd niet geaccepteerd Al deze minpunten werden niet vermeld op de website van de camping. Wij stonden op deze camping van 17 juli tm 6 augustus
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Pascalle22-01-2016

fijne camping

We hadden een caravan gehuurd, deze was prijs/kwaliteit goed. Ideaal was dat er een vlonder in de voortent lag waardoor je met buien altijd droog zit. Het is een ideale plek voor een prachtig gedeelte van de Alpen te bezoeken. Kinderen van 4 en 6 jaar hebben zich goed vermaakt. Speeltuin is minimaal maar er waren weinig jonge kinderen dus gaf dit geen probleem. Er zijn 2 zwembaden, 1 voor de jonge kinderen en 1 diep, dit vonden wij ideaal. Grote speelweide net buiten de camping voor voetbal enz. De camping is niet luxe maar dit is ook niet nodig als je veel op pad bent. Elke dag vers brood. Avond eten kunnen we niet echt beoordelen omdat we elke dag zelf koken.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8H.K. Sok29-12-2014

Aanrader

In 2014 waren we voor de vierde keer op deze camping. Aangezien we al 21 jaar kamperen en dus heel wat campings gezien/ervaren hebben, is onze terugkeer reeds voldoende bewijs voor de goede kwaliteit van deze camping. De eigenaar, dhr. Brunner, is een nuchtere kerel met hart voor de campinggasten. De kosten zijn alleszins redelijk te noemen. Kortom, een aanrader voor iedereen die houdt van een rustige camping, een redelijke prijs, een goede douche, een verfrissende duik in het zwembad etc.

H.K. Sok.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Fam Van den Brink18-08-2014

Fijne nette camping, klantvriendelijke beheerder

We hebben 14 dagen op deze camping gestaan. Het weer was voor deze regio wat instabiel, maar we hebben een hele fijne periode gehad. De regen verdween in korte tijd in de grond. nergens plassen oid. Alles was prima in orde. Geweldig wandelomgeving, veel gezellige dorpjes en steden, veel activiteiten in de regio. Gratis 4 uur fietshuur per dag. Kortom zowel de camping als de omgeving: aanbevelenswaardig!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Zwep29-06-2014

Gewone camping in een prachtige omgeving

De camping heeft geen opverdreven luxe, maar is voor de thuiskomende natuurliefhebber voldoende. Eigenaar is typisch, maar wel hulpvaardig.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2005

• 9Jaap Kok11-09-2013

Heel goed

Is een heel fijne camping om je zomervacantie door te brengen.Heel goed bereikbaar met de auto en openbaar vervoer. Flinke staanplaatsen en goede wasgelegenheid en toiletten. Flink zwembad voor volwassenen en zwemmers en een kinderbad met spleeplaats

• 10Dirk Zaagman (mr)16-08-2013

Verbijsterend

Na het lezen van de eerdere recensies vraag ik me af of deze mensen wel realistisch zijn. Klagen over overvliegende vliegtuigen (is dus af en toe een helicopter, een enkele kleine vliegtuig), klagen over de schoonmaakactiviteiten van Brunner (wie is dan die schoonmaakster die alles tot in de puntjes reinigt?), Brunner en dochter geldbelust? Brunner vond het enkele jaren geleden vervelend dat de prijs per nacht met 1 frank ( € 0,81) omhoog moest!De prijs is bewust laag gehouden om ook mensen met minder geld een Zwitserse vakantie te kunnen bieden. Camping Rhone is een kleine camping, veel gasten die hier al jaren komen, soms zelfs van kinds af aan. Prima uitvalsplek om de omgeving te verkennen, redelijke formaat plaatsen, rust, gemoedelijke omgang tussen Zwitsers en Nederlanders en een dorpje op loopafstand. Kortom, een absolute aanrader voor gewone mensen die niet moeilijk doen. Maar inderdaad, als je er een bende van maakt is het slecht kersen eten met de heer Brunner!

• 7Staat v/h sanitair

• 1sandera05-08-2013

Niet zo fijne mensen.

We zijn net terug van 2 weken Ik kan me bij onderstaande review aansluiten. Campinghouders zijn onaardig, alles kost je extra en service/klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Het jeugdhonk mocht de jeugd niet meer in omdat ze de (veeel ) te kleine prullenbak te vol hadden gedaan........nee, gastvrij is het niet. Tevens veel last van vliegverkeer, de trein en de doorgaande weg. Sfeerloze camping. Als je daar van houdt is dat prima. Overigens is 20 euro voor een schnitzel en friet in het restaurant ook een beeje prijzig.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair