Gampel

Reviews over Gampel

Heel fijne plek, kom er al 23 jaar

Jaap Kok
    11-9-2013

Heel rustige camping in een prachtige omgeving. Prachtige bestemmingen als Saas Fee, Zermatt, Lotschentall op korte afstand. Veel zon en weinig regen! Dit jaar 26 dagen geweest en 1 dag regen en 1 dag harde wind gehad

Gereisd Met partner in juli 2013

fijne camping

heumen
    11-8-2013

Wij gaan nu al vele jaren naar deze camping, en zijn nog steeds tevreden. goede ligging, fijn zwembad, en het sanitair is wel verouderd, maar het is schoon. en. na prijsverhouding. is het gewoon goed

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Gampel in het wondermooie Wallis

Dine Berrens
    23-12-2011

Gampel is een klein dorp met een geweldige ligging in het Duitstalige deel van Wallis. Vanuit Gampel is het door de centrale ligging in het Wallis mogelijk om overal in prachtige Wallis geweldige bergwandelingen te maken, elke bestemming is in betrekkelijk korte tijd te bereiken.

Gereisd Met partner in juli 2011

helemaal tegek

wolf
    19-6-2011

kom er al vanaf dat ik een jaar of 14 ben. Heb onder tussen mijn kinderen ook daar mee naar toe genomen. ook die vinden heel leuk en gezellig.

Je kinderen worden niet bezig gehouden dat moet je zelf doen. speeltuin is wel iets veroudert

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011
Gampel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 5 reviews