Fieschertal

We hebben een aantal aanbieders voor Fieschertal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Fieschertal voor je op een rij gezet:

Reviews over Fieschertal

Rustig, Schoon, gezellig chalet in rustig dorpje

Erik de Vries,
    9-7-2013

Heel fijne tijd gehad in chat jewel! Zeer aardige mensen waar je van alles aan kunt vragen. Keurig appartement. Wij hadden de beneden verdieping. De keuken is netjes en gezellig. In de woonkamer voel je je meteen thuis. Alles was schoon en netjes. In de buurt van fieschertal ligt Fiesch waar het toeristischer is. Fieschertal is een goede plek om te gebruiken als uitvalsbasis voor trips in wallis. Er is een treinstation in de buurt die je in no time naar Brig breng en vandaar uit overal naar zwitseland. Ook het Internet wifi werkt heel goed en is gratis en inbegrepen. Toen wij hier logeerde hadden we meteen een verstopping in de douche, maar dit werd terwijl wij op pad waren meteen verholpen door de loodgieter.

10'en geef ik niet snel omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk relaxen en genieten

Amanda,
    5-6-2013

Albatros in Fieschertal is heerlijk relaxen en genieten. De omgeving is rustig en prachtig. Een mooie wandeling over de bergpas richting het dorpje en eventueel met de bus terug. Verder zijn er nog meer loop- en fietsroutes. Paragliden is ook zeker de moeite waard om te doen. Albatros is een mooie, ruime woning met alle voorzieningen. De bedden zijn super en groot. De service is uitstekend en elke morgen verse broodjes is heerlijk wakker worden. Kortom: Albatros is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2012

Heerlijk Luxe en landelijk gelegen Chalet

Johan van Dijk,
    16-5-2013

Heerlijk ruim Chalet met 7 ruime slaapkamers en heerlijke badkamers en keukens met alle voorzieningen. Goed gelegen en op korte afstand van de Gondel !

Super tot volgend jaar

Gr. Johan van Dijk

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

Geweldig chalet

Fam van der Spaan,
    13-3-2011

Wat hebben wij met de hele familie genoten in chalet Jewel in Fieschertal.

Wat een prachtig huis, schoon, groot en van alle gemakken voorzien, zelfs voor een baby is alles aanwezig! Speelgoed voor de kinderen hoef je eigenlijk niet mee te nemen. Aan alles is gedacht tot in de zwitserse details en men mag dit ook een luxe chalet noemen. Heerlijk bakon waar met lekker kan relaxen op het mannen bankje!!!!

Kortom een geweldig chalet!

Gereisd met vrienden in maart 2011

Uitstekende ruime woning

Familie Verzuu,
    23-11-2010

Chalet Jewel in fieschrtal is een ruime woning.

Alles is aanwezig. Wij hadden de halve huisraad meegenomen. Dat was echt niet nodig/

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010
Fieschertal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews