Reviews over Fiescheralp

super plek voor een heerlijke vakantie

Ellie,
    5-9-2013

Wij gaan al diverse jaren skiën in dit gebied en gaan dit jaar voor het 3de jaar weer logeren in hotel Eggishorn. Voorheen gingen wij in een hotel in Lax. Dat was ook prima maar wat een verademing om hier boven op de berg te mogen logeren! Niet meer met die gondel op en neer!!

Het hotel is ook erg netjes, gastvrij en het personeel is over het algemeen erg vriendelijk. Ook al zijn wij er tijden de topdrukke dagen, er kan vaak wel een praatje en vriendelijk woordje vanaf. Het is er ook goed eten en drinken en je staat er direct op de ski piste!! Heerlijk, ik kan niet wachten tot we er weer kunnen zijn maar helaas zal ik nog eventjes geduld moeten hebben.....

Prima hotel

Steegh,
    18-8-2010

Leuk familiehotel met lekker eten en prima kamers.

Het skigebied is mooi, maar wij vonden het te klein.

De weg naar Fiescheralp vonden wij niet mooi (veel industrie etc.). Oók het dorp beneden vonden wij niet echt mooi. Maar... toen we met koffers en skies met de gondel boven kwamen was het adembenemend.

Fiescheralp scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews