Chalet

• Ligging t.o.v. pistes10,0

1 review over Chalet Uf Selden in het Nederlands

Fantastisch uitzicht vanaf Balkon (aan zonzijde)

Jacqueline Buurman
21-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vrijstaand comfortabel ingericht en zonnig(zuidhelling) gelegen vrijstaand chalet. Ideaal voor gezin of groep in Voorjaar, zomer en zeker ook herfst! Schitterend uitzicht vanaf het zonnige balkon over het Rhonedal met de eeuwige sneeuwbergen op de achtergrond. De zon staat op de voorkant tot ongeveer 10.30h tot 18.00h, afhankelijk van seizoen Wallis is het mooi weergebied van Zwitserland!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Chalet info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Uf Selden in Fiesch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Uf Selden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.