Appartement Sandhüsi

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes6,0

1 review over Appartement Sandhüsi in het Nederlands

2005

Een keurig apartement in een Chalet

Hans Dreve
27-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een keurig apartement in een Chalet. Mindervaliden en ouderen hebben mogelijk problemen met de toegang via een trap (ongeveer 8 treden). Een slaapkamer is op woonniveau, de andere is de vliering. Pistes weet ik niet, ben in de zomer geweest. De weg naar het dorp is vrij steil, maar goed begaanbaar. Ongeveer 200 meter. De eigenaar is een vriendelijke man. Zijn ouders wonen tegenover het chalet en zijn ook hulpvaardig als het nodig is. Rechtstreeks is de prijs goed, via VrijUIt te duur. De eigenaar krijgt ongeveer 50% van de prijs die VrijUit berekend. Het chalet is voor 4 pers., maar beter is het om met max. 2 pers. er te zijn. Comfortabel ingericht, goede bedden, badkamer en keuken. TV alleen nationale TV (SF1 en 2) geen schotel (komt wellicht nog als het chalet meer verhuurd word). Omgeving is zeer mooi. Rustig gelegen.

Gereisd Anders in Wed Jul 27 2005 12:10:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Sandhüsi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sandhüsi in Fiesch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sandhüsi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.