Chalet Mistelhof

37 reviews over Chalet Mistelhof

• 2018
    8Bernadette30-08-2018

Voor herhaling vatbaar.

Prachtig uitzicht. Dichtbij dorpskern Fiesch met winkels, lift, trein, wandelroutes. Overdag op werkdagen hoor je het verkeer als je buiten zit. Overigens is het 's nachts stil buiten.

• 9Nelleke14-08-2018

Fantastische vakantie gehad!

We hebben 2 heerlijke weken gehad in Mistelhof - Fiesch. Het chalet was prachtig. Een heerlijk groot balkon met een schitterend uitzicht. De locatie is heel centraal. Je kunt alle kanten op. Zermatt, Saas-Fee, Italie, maar ook de wandeltochten bij de Aletsch waren adembenemend. Vanuit het chalet lopend naar het station van Fiesch en dan met de trein naar Morel. Tijdens ons verblijf kregen we nog goede tips van de eigenaar. O.a. wakeup – SUP- in Oberwald. Dat hebben we de laatste donderdag nog gedaan met z’n tienen. Hoop lol gehad. Verder gemountaincard in Bellwald. Wat dat betreft is er in de laatste 15 jaar veel veranderd. Zeker ook voor tieners was er genoeg te doen. En uiteraard aan het eind van de dag nog een uurtje zwemmen. We hopen zeker nog eens terug te komen in Mistelhof.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Chiara14-08-2018

Aanrader!

Een gezellig chalet op een mooie en rustige locatie. Prachtig uitzicht!

• 8Conny van Deutekom11-03-2018

Heerlijke week gehad met kinderen en kleinkind.

Wij hebben een heerlijke week gehad. Er was alles wat we nodig hadden. Onze kleinzoon heeft heerlijk door het hele huis kunnen kruipen. Iedereen heeft het in Fiesch naar het zin gehad. Het skigebied is ook erg mooi.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met jonge kinderen

• 8Geerlof en Jetty Bins20-01-2018

comfortabel en gezellig

Mistelhof is een ruim, licht, comfortabel en gezellig ingericht chalet. Wij huurden de bovenwoning, onze vrienden de benedenwoning, welke met een buitentrap makkelijk te bereiken is. Met 10 personen aan de eettafel is geen probleem! Het uitzicht is prachtig, de inrichting en inventaris zeer compleet. Het chalet is wat hoger gelegen, zodat bij sneeuwval de toegangsweg te steil en te glad is om naar boven te rijden. De gereserveerde parkeerplaats onderaan het steile weggetje is dan een uitkomst! Enige minpuntje was dat bij ons de schoonmaak ietwat te wensen overliet. Ws een toevalstreffer. Voor ons geen reden om niet terug te willen keren. De Nederlandse eigenaren zijn bijzonder vriendelijk, en willen maar één ding: Dat hun huurders een geweldige tijd hebben in hun huis!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    9Marian de Wit08-10-2017

Al met al hadden wij een geweldige vakantie

Heerlijk compleet huis. Alles was aanwezig voor een prettig verblijf. Het uitzicht naar het dal met in de verte de bergen met sneeuw was geweldig. Veel te zien in de omgeving. Heerlijk gewandeld en genoten! Heerlijke bio-raclettekaas gekocht in het Gomsdal Gluringen. Wij komen graag nog eens terug!

• 9Nel, Jeanette, Joke, Corrine27-01-2017

Prachtig chalet in een prachtige omgeving!

Al 16 jaar brengen wij de wintersportvakantie door in chalet Mistelhof. Dat zegt denk ik genoeg! Een mooi, gezellig en comfortabel chalet. Heel compleet met een fijne sfeer. Voor ons is het ieder jaar weer een soort ' thuiskomen'. Het chalet ligt op loopafstand van het centrum en de lift. Kortom een prachtig chalet in een prachtig gebied. Zowel in de winter als de zomer.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Lieve en Luc24-02-2016

Fantastische chalet

Voor "Chalet Mistelhof" is er maar één woord ...... heerlijk om daar te verblijven ! We zijn verknocht aan de Rhonevallei of de " Walliser Alpen " omdat de natuur en de kleine dorpen zoveel rust verschaffen. Voor ons was het Top .... letterlijk en figuurlijk want je zet je wagen maar in 1ste om naar het chalet te rijden .Maar bij Veel sneeuw hadden we aan de hoofdweg 2 privé parkeerplaatsen dus geen enkel probleem. Heel kindvriendelijk , heel ruim ... aan alles is met heel veel liefde gedacht..

Met jonge kinderen

• 9Marcel en Riky Mentink07-11-2015

Fantastische vakantie

Het was een heel mooi en gezellig chalet, met goede bedden en van alle gemakken voor zien. Mooi groot terras met heerlijke stoelen en een fantastisch uitzicht. Chalet ligt perfect om iets te ondernemen zoals berg wandelingen, en de lift en centrum liggen om de hoek, wij hebben hier een perfecte wandelvakantie gehad.

• 9Fam. Deelen26-08-2015

We hebben een week vakantie gevierd in het Chalet. Het chalet is van alle gemakken voorzien. Prima bedden, mooi ruim balkon, ruime (slaap)kamers, goed uitgeruste keuken. Alles is voorhanden. Het chalet is via een heel steile weg naar boven te bereiken. We hebben de auto de hele week in de garage laten staan, omdat we een familiepas hebben gekocht om gebruik te maken van de kabelbanen en de trein. We gingen lopend naar het dorp en stapten of in de trein of in de kabelbaan naar de Aletschgletsjer. Enige minpunt is het dure leven. Boodschappen doen in Zwitserland is erg kostbaar. Wij hebben genoten.

5 tips over Chalet Mistelhof

• fam.c.bos, 28-08-2012

Met de kabelbaan naar de Eggishorn (2900mtr) vanaf daar heb je een prachtig uitzicht op de Aletschgletscher, dan evt lopend naar de Riedelalp naar beneden met de kabelbaan, en vanuit Morel met het treintje naar Fiesch, prachtig voor de kinderen! je kunt ook een dagje naar Italie gaan, dichtbij en gezellig om te winkelen, ook het grote zwembad bezoeken in Brig, met een reuze glijbaan, enz.

• Gert Molenaar, 09-07-2012

Een prachtige plek als uitgangspunt voor bergwandelingen.

• EAM. Krijgsman-Jansen, 08-05-2012

Kijk van tevoren naar de Erlebnis Card of de Swiss Pass via internet. Dat maakt het nog prettiger om uitstapjes te ondernemen. En of de bergbanen niet in onderhoud zijn.

0 vragen over Chalet Mistelhof

Chalet info