Chalet Lara

Chalet Info

Meer chaletinfo

8 reviews over Chalet Lara

• 8Ronald07-10-2016

Mooi en ruim chalet met goede ligging

Het chalet is van alle gemakken voorzien, zoals wifi, senseo, afwasmachine, wasmachine, goede kookgelegenheid en Nederlandse tv-zenders. Voor kinderen zijn er spelletjes aanwezig. In de buurt van het chalet hebben ze verder niet veel. Het chalet is ruim en modern ingericht. Wij zaten op de bovenwoning met zijn vieren. Deze heeft drie slaapkamers en twee badkamers met toilet. Enige minpuntje was dat het bed wat minder was.

Het chalet is goed gelegen om het Oostelijke deel van Wallis te verkennen. Met name het Aletetschgebied ligt heel dichtbij, maar ook de Matterhorn is prima te doen. Het Berner Oberland (bijv. de Aareschlucht) ligt eveneens binnen bereik, al is het wel meer dan een uur rijden. Hetzelfde geldt voor de verschillende passen in de omgeving.

Het Brigerbad is zeker de moeite waard (3 x bezocht, ondanks de absurde prijs), alleen al voor de glijbaan.

• 9Marieke van Boven16-04-2014

Mooie plek vlakbij de skilift!

Chalet Lara is een fijne en prettige plek om te verblijven. Het is op 5 minuten loopafstand van het dorpje en naar de skilift. Zo lieten we onze skispullen boven in een kluisje (á 25 euro per week) en konden we gewoon heen en weer naar het huisje zonder skispullen. Er kwam dus geen auto bij aan te pas! Het huis je is totaal compleet. Alles wat je nodig is er en heel schoon. Wij zaten op de benedenverdieping, welke voor twee personen is ingericht. Er zit een heerlijke tuin bij en je krijgt er een mooi uitzicht bij cadeau. Wij hebben er een heerlijke week gehad! Mede dankzij de vriendelijke Nederlandse verhuurster.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10naomii2221-07-2013

Het uizicht is adembenemend!

Alleen al voor het uitzicht is het chalet een vakantie waard! Daarnaast is in het chalet (voor ons benedenverdieping) alles aanwezig wat je maar nodig hebt. Het ontvangst door de gastvrouw was keurig en voelde als een goed welkom. Ook de omgeving rondom Fiesch is prachtig en daarom zeker een bezoek waard. Mocht u twijfelen, doe dat niet! Het is werkelijk nog mooier dan op de foto's!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 8Anita26-06-2012

Ook in de zomer super!

Wij hebben een week gewandeld in dit prachtige gebied. Chalet Lara voelde als thuis. Alle comfort aanwezig en lekker licht ingericht. Het is wel een pittig klimmetje naar het chalet als je lopend bent, maar dat is goed voor je conditie! Bovendien kwam onze moeder van 82 ook boven, zij het met wat rustpunten onderweg. Wij vinden dit chalet een echte aanrader, dus ik zou zeggen: doen!

Met vrienden

• 0johan van dijk16-05-2012

In 1 woord ,.... Superrrrr !!!!!!!

Heerlijk Chalet, wijds uitzicht gunstig gelegen. Super genoten van de ligbedden die er waren !

• 9Fam. Odijk27-07-2009

Super ingericht Chalet, mooie pistes

Midden in het hoogseizoen zijn wij (2* 36) samen met kids (4 en 7) en ouders (66 en 63) op wintersport geweest. Door heftige sneeuwval overwogen de auto beneden te parkeren en lopend omhoog te gaan. Met sneeuwkettingen alsnog boven gekomen. Prima in 1 keer vanuit Nederland te rijden. Chalet zelf is groot en prima uitgerust (o.a. Nederlandse tv voor de kids). In het hoogseizoen moet je de tijd van skilift in de gaten houden aangezien alle lessen starten om 10:00 uur. Vroeg de berg op en boven even koffie drinken voorkomt wachttijden. Hebben opnieuw Chalet Lara geboekt voor de wintersport 2011 (2010 was al helaas al geboekt.)

• 9Fam. Gracht05-07-2009

Wat een uitzicht, mooi skigebied!

Geweldig genoten afgelopen winter, komen zeker weer eens terug !

Gr. fam. Gracht

Met oudere kinderen

• 9M. de Groot14-02-2009

Chalet Lara

Geweldig Chalet, met super uitzicht. Dorp met winkels en restaurantjes op loopafstand. Mooie sneeuw gehad en heerlijke drankjes in de tipi-tent op de piste te krijgen.

Volgend jaar zeker weer !

• 7Ligging t.o.v. pistes

1 tip over Chalet Lara

• Anita, 26-06-2012

Met de bus naar het ongerept Binntal

0 vragen over Chalet Lara

Chalet info