Appartement ABC Ferienwohnung

Appartement ABC Ferienwohnung

Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Appartement ABC Ferienwohnung in het Nederlands

dicht bij de skilift, klein maar goedkoop.

Barbera
29-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dicht bij de skilift en leuk aardig groot skigebied. Ook een leuk gebied voor winterwandelaars. Voor vier mensen (ons gezelschap) was het wat klein, maar dat wisten we van te voren en wij vonden het niet erg. Met twee personen is het prima te doen. Het appartement is erg goedkoop. Heel aardige eigenaren, vragen of alles naar wens is, kwam zelfs met zelfgemaakte koekjes en jam ons verrassen.

Gereisd Met partner in december 2010

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement ABC Ferienwohnung

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement ABC Ferienwohnung in Fiesch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement ABC Ferienwohnung zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.