Vakantiehuis Dent d'Hérens

Familie

Zeker de moeite

Koen
3-3-2009

Zeer mooi, vrij ruim appartement. Goed verzorgd en mooi ingericht. Goed gelegen, vlak bij de Coop, de skibus indien deze genomen moet worden stopt vlakbij en op 2 minuutjes zit je in het centrum van het dorp. Zeker een aanrader!

Goed gelegen, prijs-kwaliteit heel goed

eddy van mossevelde
8-2-2009

Hebben er al studio (2p) gehuurd, app 4 pers. Parking voor wagen is pluspunt, kleine keuken, gebrek aan afwasmachine. Ideaal voor wandelingen, tof stadje.

2008

goed appartement veel plaats

alleen geen afwasmachine maar niet nodig om op vakantie te gaan

ligt aan de zonnige kant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dent d'Hérens in Evolene, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dent d'Hérens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.