Reviews over Ernen

Fantastisch en comfortabel

Familie Beerentsen,
    11-3-2017

Het is een heerlijk ruim huis van echt alle gemakken voorzien. Mooie ligging en uitzicht over het dal van Ernen. Op alle goede plekken zijn er mooie terrassen / zitjes. Het huis is super comfortabel, ruim en heerlijke bedden!

Er is veel te doen in de omgeving zowel voor de skiër als voor de wandelaar. Jong en oud kan hier perfect zitten!

In een woord: Geweldig!!!

Roland,
    24-6-2013

Wij hebben genoten van dit prachtige en luxe chalet. Vooral het uitzicht is adembenemend mooi! Wij zijn in het voorjaar geweest, maar komen zeker een keer in de zomer en in de winter terug!!

Geweldig Chalet met een prachtig uitzicht

Majon Valk,
    1-10-2010

Het chalet Uf der Schufla in Ernen is absoluut een aanrader. Het is een prachtige woning met alles er op en er aan. Het uitzicht vanuit het chalet is een plaatje, overal waar je kijkt zie je de mooiste en hoogste bergtoppen. Ernen is een leuk plaatsje op 1200 meter hoogte. De omgeving is zeer geschikt om direct vanuit het huis de meest mooie wandelingen te maken. Ook is Ernen een goed uitgangspunt voor vele dagtrips, zoals bijvoorbeeld Zermatt of Sass Fee.

lekker eten voor een goede prijs

H.Boer,
    15-8-2008

Wij hebben daar meerdere malen gegeten, lekker eten leuke en vriendelijke bediening. Binnen is het niet te groot maar gezellig en je kunt er ook buiten eten zelfs als het wat nat is.

De eigenaren en medewerkers van hotel Alpenblick zijn en

Mees Boer,
    27-8-2007

De eigenaren en medewerkers van hotel Alpenblick zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig.

Het hotel is gebouwd als een Zwitsers houten chalet en ligt schitterend 20 m. van het centrum van Ernen.Vanuit de kamers een fantastisch uitzicht over Obergoms en op de omliggend bergen.

Het eten was voortreffelijk en de prijs was alleszins redelijk.

Ernen scoort een 8,4 uit 10, op basis van 5 reviews