Sorteren

Reviews over Ernen

Fantastisch en comfortabel

Familie Beerentsen
    11-3-2017

Het is een heerlijk ruim huis van echt alle gemakken voorzien. Mooie ligging en uitzicht over het dal van Ernen. Op alle goede plekken zijn er mooie terrassen / zitjes. Het huis is super comfortabel, ruim en heerlijke bedden!

Er is veel te doen in de omgeving zowel voor de skiër als voor de wandelaar. Jong en oud kan hier perfect zitten!

In een woord: Geweldig!!!

Roland
    24-6-2013

Wij hebben genoten van dit prachtige en luxe chalet. Vooral het uitzicht is adembenemend mooi! Wij zijn in het voorjaar geweest, maar komen zeker een keer in de zomer en in de winter terug!!

De eigenaren en medewerkers van hotel Alpenblick zijn en

Mees Boer
    27-8-2007

De eigenaren en medewerkers van hotel Alpenblick zijn uitermate vriendelijk en hulpvaardig.

Het hotel is gebouwd als een Zwitsers houten chalet en ligt schitterend 20 m. van het centrum van Ernen.Vanuit de kamers een fantastisch uitzicht over Obergoms en op de omliggend bergen.

Het eten was voortreffelijk en de prijs was alleszins redelijk.