Chalet Antoinette

2 reviews over Chalet Antoinette in het Nederlands

Fantastisch en comfortabel

Familie Beerentsen
11-3-2017

Het is een heerlijk ruim huis van echt alle gemakken voorzien. Mooie ligging en uitzicht over het dal van Ernen. Op alle goede plekken zijn er mooie terrassen / zitjes. Het huis is super comfortabel, ruim en heerlijke bedden!

Er is veel te doen in de omgeving zowel voor de skiër als voor de wandelaar. Jong en oud kan hier perfect zitten!

In een woord: Geweldig!!!

Roland
24-6-2013

Wij hebben genoten van dit prachtige en luxe chalet. Vooral het uitzicht is adembenemend mooi! Wij zijn in het voorjaar geweest, maar komen zeker een keer in de zomer en in de winter terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Antoinette in Ernen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Antoinette zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.