Chalet Voltorrent

Mag ik blijven?

Klipgeit
9-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wat een waanzinnig uitzicht !! Als je op het terras staat kijk je zo een kilometer naar beneden in het Rhonedal. Recht voor je zie je een hele rij vierduizenders waaronder de Matterhorn. Je zal toch zo wonen !! Omdat het huisje gelegen is in een skigebied zijn er in de zomer ook nog volop mogelijkheden. Voor de klimmer/bergwandelaar zijn de mogelijkheden legio. Volgend jaar weer !!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Gezellig huisje bijna naast de piste!

Sabine
19-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Aan een van de grootste en mooiste skigebieden een leuk en gezellig huisje. Moderne keuken met alle gemakken en drie slaapkamers. Je bent echt met een paar minuten lopen bij de skilift, ideaal. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Heerlijke vakantie in vrijstaand huis

skifanaat
12-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Schitterend gelegen nabij de lift in Aminona, uitzicht over het hele Rhonedal. Gezellige open-haard en leuk knus ingericht met nieuwe keuken en verwarming. Met zes personen prima vertoefen, voor restaurants kun je beter naar Montana rijden. 2 auto's gewoon naast het huis te parkeren. Skiën bijna tot het huis.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Voltorrent in Crans Montana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Voltorrent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.