Chalet Vermala

Chalet Vermala
8,7

• Ligging t.o.v. pistes7,7

46 reviews over Chalet Vermala in het Nederlands

geweldige omgeving en mooi gelegen chalet

Corine Lucken
14-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een geweldige wandelvakantie gehad, goed eten en erg vriendelijke gast vrouw. Goede tips gekregen voor wandelingen in de omgeving. Super omgeving. Sommige onderdelen van het meubilair zijn wel aan vervanging toe, maar het is wel schoon. Prijs kwaliteit is in orde. Zeker aan te raden voor mensen die graag wandelen.

• Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig chalet, zeer vriendelijke gastvrouw en ander personeel. Lekker gegeten, en weer genoten van alle goede zorgen.

De omgeving is zoooo mooi, zeer veel wandelingen te maken vanuit chalet. Wij waren met twee Jack Russels en ook voor hen waren de wandeling goed te doen. Wij hadden voor de tweede keer via touroperator geboekt (vorige keer in villar sur ollon), maar het was wederom een prachtweek!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima vakantie. Honden beziiters zijn welkom.

Bert Scholtes
13-9-2015

Aandacht voor de gasten.

Mooi uitzicht.

Dicht bij andere accommodaties: winkelcentrum, restaurants, wandelpaden, gondels

Heerlijk verblijf!

Patrick van Halderen
10-9-2015

Een heerlijk verblijf is hier eigenlijk gegarandeerd. Erg mooie wandelroutes in de buurt - ook rechtstreeks vanaf het hotel. Uitzicht vanaf het balkon is ook subliem. Het complex ziet is heel prettig, met op elke etage een kitchenette en woonkamer. Daarnaast is de gastvrouw een alleskunner; ze weet een hoop over de omgeving, kookt enorm smaakvol en verzorgt de gasten zoals je zou willen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een aanrader is, en we hier zeer graag nog eens terugkomen.

Matterhornblik

Victor
28-6-2015

Prima hondenhotel met vriendelijke staf in het schitterende Wallis. Voor een.hele mooie prijs Zwitserland met de hond verjennen

Prima wintersport/wandel chalet

willy
8-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruime kamer met goede bedden, alles is superschoon. Badkamer wat apart ingedeeld, weinig ruimte bij de wc. Relaxte sfeer en hele goede, gevarieerde (ook vegetarische) maaltijden. Vriendelijke staff die je een prettig verblijf bezorgd. Prijs/kwaliteit is prima. Hond-en kindvriendelijk. Mooi vertrekpunt voor wandelingen en/of ski-tochten.

Geweldig chalet in geweldige omgeving

Peter Boer
13-8-2014

Het chalet staat in een geweldige omgeving met geweldig personeel.

Het personeel weet veel over de omgeving en de wandelroutes.

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het chalet is niet echt dichtbij een piste wat eigenlijk het enige nadeel is. Verder is het personeel super vriendelijk, behulpzaam, lief voor de kinderen en zeer gastvrij. Het eten is uitstekend en de kamers niet super-de-luxe maar eigenlijk ook helemaal niets mis mee. Heerlijke vakantie gehad!

Aardige meiden van wenschalets

arjan leen
30-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4
  • Ligging t.o.v. pistes4

Voor de eerste keer met onze kinderen met wens chalet op vakantie met 16 mensen.

De laatste dag pas op Zoover gekeken en toen zag ik met schrik dat dit een z.g. "hondenhotel""was hier was gelukkig niets van te merken of te ruiken wel zag ik hier en daar rare vlekken in de (oude) vloerbedekking.

Eerst 's morgens ontbijten zonder al te veel poespas.

dan met de auto naar de parkeer garage om daar €10.00 per dag voor te betalen was voor mij nieuw maar lopen was geen optie en de skibus kwam ook om de 3 kwartier dus ook geen optie.

Na het skieen heerlijk lounchen in je eigen woonkamer er zijn boeken en spelletjes aanwezig.

De kinderen hebben veel op de Wii en tafelvoetbal gezeten welke bij de bar stonden.

Om 19.00 uur eten wat ik persoonlijk erg vroeg vond en daarna eten zonder al te veel poespas.

bij de bar hebben we een over de gehele week 2 x 2 uur gezeten maar ik had het idee dat de andere verdiepingen ook liever in hun eigen woonkamer zaten.

O ja toiletten zijn niet voor kabouters !

Top adres voor wandelvakantie

Hetty
16-6-2013

In Chalet Vermala heb je een heerlijke tijd. Zeer goed eten, zeer vriendelijke staf. Volop mogelijkheden om te wandelen. Heel divers wandelgebied. Aanrader. Prijs kwaliteit verhouding is een 10!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Vermala in Crans Montana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Vermala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.