Chalet Perce Neige

een heerlijk huis

Lidy
5-7-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij komen er nu al 11 jaar, en het is ieder jaar weer een thuiskomen, je koffer uitpakken en je bent weer thuis. Het eten is iedere dag weer een plezier, en'-smiddag om 16.00 heerlijk gebak. Een echte aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er is een grote woonkamer, een eetgedeelte met heerlijke stoelen en een aparte gezellige haardhoek, een keuken met eerste klas apparatuur, evenals was gelegenheid. Meeste slaapkamers groot genoeg en in de buurt van goede badkamer.Helaas maar 1 badkamer ensuite met slaapkamer.

Broodservice elke ochtend is GEWELDIG, een luxe, die het comfort enorm doet stijgen!De wandeling naar het dorp zou wat korter mogen zijn, wel door het bos tot 50m van het huis te skien, als je de paadjes ontdekt!

2008

Perfect

Michelle
19-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het chalet is geweldig voor gezinnen. Het eten (zowel ontbijt al diner) is uitstekend. Iedere avond een zeer gevarieerd 3 gangen diner.

Echt een aanrader voor mensen die ervan houden op er eens lekker op uit te trekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Perce Neige in Crans Montana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Perce Neige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.