Chalet Isabella A&B

8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,5

Laatste review

Mooi chalet gelegen op 1600 meter met

Ruime en goed ingerichte keuken.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

2 reviews over Chalet Isabella A&B in het Nederlands

2008

Wij verbleven in Chalet Isabella A

Marlies
20-8-2008

Mooi chalet gelegen op 1600 meter met

Ruime en goed ingerichte keuken.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Geweldig vakantiehuis voor groepen

Piet
19-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Afgelopen zomer met een groep in Isabella A &B van FlexChalet verbleven. Is echt ideaal. Je zit gezellig met zijn alle bij elkaar. Het chalet is groot genoeg voor 25 man. Het is verder zeer luxe ingericht, o.a. luxe ingerichte keuken met oven, vaatwasser en 5 pits gasstel. Verder een wasmachine en zeer luxe badkamers. Echt een aanrader voor mensen die met de gehele familie op vakantie willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Isabella A&B in Crans Montana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Isabella A&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.