Reviews over Champex - Lac

Fijne accommodatie voor een paar dagen

annet_kroezen,
    8-9-2015

Met een bedrijfsuitje hebben we hier een paar dagen gelogeerd. Een prachtige omgeving. Een plek om even bij te komen van alle drukte. De omgeving nodigt uit om veel te wandelen, MTB'en enz. Mooie skilift in de buurt naar La Breya.. Vriendelijke eigenaren en heel gastvrij. Mooie tuin, gezellige gemeenschappelijke ruimte met open haard. Het eten was ook erg goed. Veel verse producten en vegetarisch.De kamers verschillen nogal van inrichting, maar de bedden zijn heerlijk en dat is toch het belangrijkste. Een plek van rust.

Heel mooi liggend hotel tussen de bergen, niet een te Een

ESP,
    16-1-2007

Heel mooi liggend hotel tussen de bergen, niet een te klein dorpje. Een skipiste helemaal op een berg een mooi uitzicht over alle bergen. Er is ook een kinderskipiste. Verder zijn de kamers leuk ingericht, beetje klein sommige kamers. Het eten is erg lekker elke dag iets anders, er zit ook een pizzaria in het hotel. Goede service.

Champex - Lac scoort een 9 uit 10, op basis van 5 reviews