Camping Grand Paradis

2 reviews over Camping Grand Paradis in het Nederlands

afgang

Kees van der Plas
3-3-2010

Ook wij houden het hier waarschijnlijk na jaren voor gezien. Naast de camping staat sinds dit jaar een apres skihut waar je tot 's avonds laat overlast van hebt. In je camper kun je geen woord meer wisselen en gaat de muziek je op je zenuwen werken. Er zit slechts de breedte van weg tussen de hut en de camping.

De ligging is eigenlijk schitterend, midden in de natuur, naast de lift en toch redelijk vlak bij Champery. Dat hier nu een, slecht bezochte, apres skihut moest komen is mij echt een raadsel. Het toeristenbureau heeft te kennen gegeven dat de vergunning jaarlijks verlengd moet worden dus dat het nog maar de vraag is of de hut er blijft gezien het aantal klachten. Helaas heeft het bestuur van Champery dit jaar zitten slapen! Wij laten ons toekomstig verblijf echt afhangen van de aanwezigheid van de apres skihut.

na 15 jr. nooit meer

Breel
13-2-2010

Na 15 jaar, met veel plezier op deze camping, is er nu (2010) een après-skihut geplaatst op 7 mtr. van de caming. De muziek staat zo hard, dat een normaal gesprek IN de caravan niet meer mogelijk is. Als u het leuk vind, om iedere 3 kwartier het zelfde bandje te horen, dan moet u er absoluut heen gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grand Paradis in Champéry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grand Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.