Hotel Beau-Séjour

8,9

• Ligging t.o.v. pistes8,7

5 reviews over Hotel Beau-Séjour in het Nederlands

• Ligging t.o.v. pistes9

Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Prima gelogeerd voor onze tocht met 5 vrienden naar/op de Haute Cime. Dit was de 3e keer. Aanrader !!

aanrader !!!!!

paul
11-7-2012

zeer knus en sfeervol ingericht, typische zwitsers hotel, goe gelegen, een klein paradijsje. alles zeer netjes en oog voor detail. zéér attent en vriendelijk personeel, niets is te veel. niet twijfelen. (auto stond gratis in de garage)

Fantastisch hotel

Tamara
22-6-2010

Heel mooi hotel, vriendelijk personeel en mooi gelegen. De kamers zijn echt super en het ontbijt is heel lekker

2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Fantastisch hotel! sfeervol ingericht tot in de details, zeer vriendelijke en verzorgende bediening door de eigenaren zelf. Heerlijke vers gebakken taart met thee elke dag, en in het dorp goed en lekker eten in leuke restaurants. Ook de uitvals basis naar het skigebied is super je bent zo in frankrijk.

Ook als het een dag geen goed weer is om te skieen kun je naar Montreux gaan, ligt mooi aan het meer van Geneve. Top hotel zeer de moeite waard om nog eens naar toe te gaan ook met kinderen.

2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een leuk gelegen hotel in typische Valais-stijl. Zeer vriendelijk en gastvrij met een prima verzorging. Direct naast gelegen restaurant Vieux Chalet is zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Beau-Séjour voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau-Séjour in Champéry, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau-Séjour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beau-Séjour scoort een 8.88 uit 10 op basis van 5 reviews.