Reviews over Champéry

mooi verblijf met prachtig uitzicht

hans,
    8-9-2015

Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Prima gelogeerd voor onze tocht met 5 vrienden naar/op de Haute Cime. Dit was de 3e keer. Aanrader !!

Badkamer/toilet op de gang. Duur, wel sfeervol

J.bakker,
    2-3-2014

Erg mooi sfeervol hotelletje. Maar nadelen; erg duur, geen toilet/badkamer in de kamer, ontbijt met slechts jam als broodbeleg (kamerprijzen excl. Ontbijt. 10 chf pppd bijbetaald) eigenaardige eigenaars; totaal niet geïnteresseerd of vriendelijk tegen de gasten. Wel correct. Hele week dezelfde handdoeken. Werden niet verschoond ook al legden wij deze op de grond. Erg gehorige slaapkamers. Wel prima bedden en leuke sfeer in restaurant en bij open haard. Prijs/kwaliteit verhouding : te duur.

Fantastisch chalet met fabelachtige ligging

Ingrid Cloin,
    17-5-2013

La choufrelle is een ruim en luxe chalet met beneden nog een fraai appartement. Wij huurden beide locaties omdat we met 12 personen waren. De trefwoorden voor dit chalet zijn: Ruimte rust en luxe! We hadden in huis een prachtige sauna, een heerlijke speksteenkachel om tegen aan te zitten, en de keuken biedt alle mogelijkheden om een heerlijke maaltijd te bereiden! Het uitzicht is fenomenaal. Ik heb van de eigenaar begrepen dat er vanaf de winter 2013 een ski-bus gaat rijden vanaf de hoek van de straat

Mooi appartment op gunstige locatie

Eric,
    13-8-2012

Bel Air bestaat uit 5 gebouwen, allen in bezit van particulieren die het dan weer verhuren. Wij waren ook naar C32 geweest. C32 is 1 van de gunstigste gelegen van Bel Air omdat het op de rand ligt van het complex met uitzicht op het dal, en het 2-zijdige balkon op het ZW waardoor er de gehele dag zon is. Verder TV, Oven, wifi. Wij waren er in de zomer, het is dan een fantatische locatie om wandelingen te maken. Alle goed aangegeven zoals met de ski-lift naar Planachaux en dan naar beneden lopen, of in het dal langs de riviertjes lopen, etc. Daarnaast zijn er vele uitstapje mogelijk in de buurt: het meer van geneve (montreux met kasteel, badplaats bouveret), martigny (romeinse opgravingen, st bernard museum), vele verschillende zwembaden in de buurt. Kortom: een prachtige locatie als je van wandelen houdt, en vele uitstapjes mogelijk bij minder weer of als je een dagje niet wilt wandelen!

aanrader !!!!!

paul,
    11-7-2012

zeer knus en sfeervol ingericht, typische zwitsers hotel, goe gelegen, een klein paradijsje. alles zeer netjes en oog voor detail. zéér attent en vriendelijk personeel, niets is te veel. niet twijfelen. (auto stond gratis in de garage)

Champéry scoort een 8,4 uit 10, op basis van 13 reviews