Blatten

We hebben een aantal aanbieders voor Blatten voor je op een rij gezet:

vakanties Blatten

We hebben een aantal aanbieders voor Blatten voor je op een rij gezet:

Reviews over Blatten

Blatten/Belalp centaal en 100% de moeite waard!!

Gerrit Slurink,
    14-4-2018

Prima Chalet en niet duur. Alles aanwezig in een schitterende omgeving vlakbij Europa's grootste gletsjer de Aletschgletscher. Schitterend wandelgebied ook iets verder op in het Aletschgebied bij Riederalp en Bettmeralp. Ook een uitstapje naar Italië via de Simplonpas is een aanrader. Vanuit Brig zijn diverse uitstapjes te maken met de trein naar b.v. Zermatt. Verder is elk zijdal van het Rhônedal de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk hutje met prachtig uitzicht

Gert-Jan,
    27-10-2015

Chalet Albolina ligt in een gehucht op 1850 meter aan de Lötschentaler Höhenweg. Een droomplek qua uitzicht en ideaal voor wandelaars. Het is een verbouwde berghut. Klein, basic, maar met een keurige slaapkamer, badkamer, keuken, woonkamer met kachel en benedenverdieping voor de kinderen. Buitenzitjes en een restaurantje op de alp.

Vriendelijke, communicatieve verhuurster.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2015

Te duur, gedateerde woning

van Tol,
    25-8-2013

Huisje was qua grote prima. Wel donker in de keuken en zeer gedateerd meubilair. Alles was wel schoon wat ik heel belangerijk vind! Maar het balkon was super smal. Je moet naast elkaar zitten niet om een tafel bijv. De bijkomende kosten zijn veel te hoog. Beddengoed 25 Chf, energiekosten 70 Chf per week, schoonmaakkosten 125 Chf. Je krjjgt 2 vuilniszakken bij de sleutel a 3,50 Chf. Wij waren met beddengoed voor 6 personen incl toeristenbeladting 495 Chf kwijt. Bizar voor deze gedateerde en vergane glorie Ferienhof. Wel was het restaurant top!!! Nieuwe ondernemers sinds juni 2013. Recepie was matig vriendelijk en ze hadden ons niet verwacht. Onze kinderen zijn groot 17-10 jaar dus speeltuin was redelijk te doen, geen onderhoud in jaren gehad. Met kleine kinderen niet doen!! Wel super super mooie ongeving en prachtig uitzicht! Heerlijk gewandeld maar flinke rit 25 min tot Visp! Wij hebben een heerlijke week gehad met top weer anders was het in het huisje vertoeven geweest...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijk gegeten, vriendelijke eigenaren!

Jacqueline van der Boon,
    12-7-2013

Hotel Massa in Blatten ligt vlakbij een schitterende kloof en een gondel. Zo heerlijk om te wandelen! Het hotel heeft een prima keuken en de eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2013

Prachtige omgeving

Kirsten,
    30-10-2012

Het vakantiepark ligt op een prachtige lokatie. Het uitzicht van ons huisje was fenomenaal mooi. Je kunt vanuit het park prachtige wandeltochten maken. Het is alleen wel erg steil dus je moet wel flink wat klimmen. De omgeving leent zich prima tot het maken van dagtochten. Met een hond is het prima te doen, al zijn de huisjes wel wat klein en er is geen tuin, alleen een balkon. Wat wel fijn is dat dat huisjes bijna allemaal vrijstaand zijn en je dus geen last hebt van de buren. De inrichting van ons huisje was flink gedateerd en alleen op de 2e verdieping lagen nieuwe matrassen.(de andere waren erg oud en hard) De gondelbaan is op 10 minuten loop afstand van het park. Eten is heel erg duur in Zwitserland, de rest ligt op Nederlands prijsniveau. Inkopen in Brig onderaan de berg.

Gereisd met partner in oktober 2012
Blatten scoort een 8 uit 10, op basis van 9 reviews