Hotel Jägerheim

Hotel Jägerheim

2 reviews over Hotel Jägerheim in het Nederlands

2007

het is een klein fam hotel rustig gelegen in ausserbinn de

jose
15-8-2007

het is een klein fam hotel rustig gelegen in ausserbinn de keuken is erg goed kom je voor rust en wandelen kan je hier prima zijn. de nederlandse sterrenwacht is er ook dit is een teken dat het weer er in het algemeen erg goed is.

Gereisd Familie in Wed Aug 15 2007 21:05:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

hou je van rust en natuur zit je hier goed in hotel en de

jose
26-7-2006

hou je van rust en natuur zit je hier goed in hotel jagerheim, madeleine en egon zijn de eigenaar al jaren hebben ze een goed verzorgd en mooi hotel waar zeker kinderen lekker hun gang kunnen gaan. het is in ausserbinn erg rustig, maar met 15min rijden ben je in fiesch en een half uur in brig wat zeker de moeite waard is om naar toe te gaan. het binn tal heeft een mooie wandel route . ervaar het zelf en kom naar ausserbinn

Gereisd Familie in juli 2006

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jägerheim in Binn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jägerheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.