Hotel Zum alten Gasse ***

4 reviews over Hotel Zum alten Gasse in het Nederlands

top plek

Ellis Bosch, 7-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Met vriendelijke warme mensen een top plek om te verblijven, het eten is fantastisch en de ligging ten opzichte van de lift is perfect, je stapt de deur uit, ski's aan en met twee tellen sta je bij de lift. Over twee en een halve week reizen wij weer af naar Bellwald en ik kan niet wachten.
  • Ligging t.o.v. pistes10

U wil goed verzorgd worden, familiale sfeer voelen en niet en nummer zijn dan bent u op het juiste adres. Alles kan en niets moet.

Wij hadden een heerlijke vakantie met 6 kamers omdat wij ons 40 jarig huwelijk daar vierden. Dat is nu 5 jaar geleden en staan nu aan de vooravond van ons vertrek voor de zoveelste keer naar de familie Lagger.

Wij verheugen ons daarop.

• Ligging t.o.v. pistes9

een super hotel met vriendelijke mensen het zit lekkker dichtbij de piste en je hebt vanuit je hotelkamer een mooi uitzicht!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Zum alten Gasse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum alten Gasse in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum alten Gasse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum alten Gasse scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.