Chalet Teutenheim

Chalet
Chalet Teutenheim

• Ligging t.o.v. pistes9,1

8 reviews over Chalet Teutenheim in het Nederlands

Heerlijke plek voor in de zomer

Astrid Kosters
5-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Teuteheim is een echte aanrader voor natuurliefhebbers en mensen die behoefte hebben aan rust in een mooie omgeving. We waren er in de zomer hebben en hebben een paar mooie wandeltochten gemaakt.

Gezellig authentiek chalet !

Carine
15-2-2011

Fijne skivakantie !

Mooi gezellig, ruim chalet met een open haard en een groot terras. Ook fijn dat er een prive parkingplaats is aan het chalet. Bellwald is een authentiek dorp met enkele winkels en verschillende restaurants. Het chalet ligt op wandelafstand van skipistes.

Goed onderhouden skipistes waar je jongere kinderen gerust alleen kan laten skiën. In Fiesch, 7 km naar beneden rijden, kan je de téléphérique nemen naar een groter skigebied aan de Aletschgletsjer, met Fiescheralp, Bettmeralp en Riederalp.

Ideale locatie om volledig tot rust te komen.

Authentiek, gezellig chalet !

Carine
15-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Fijne skivakantie ! Mooi gezellig en ruim chalet met een open haard en een groot terras. Ook fijn dat er een prive parkingplaats is. Goed onderhouden skipistes in Bellwald, waar je gerust jongere kinderen alleen kan laten skiën. In Fiesch, 7 km naar beneden rijden, kan je de lift nemen naar een groter skigebied aan de Aletschgletsjer, dat Fiescheralp, Bettmeralp en Riederalp omvat.

Bellwald is een leuk authentiek dorpje, met enkele winkels en verschillende restaurants.

Een fijne locatie om volledig tot rust te komen !

heerlijk uitrusten

Sander
2-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een heerlijk chalet om lekker uit te rusten. Ideaal skigebied voor de kinderen met Nederlands sprekende leraren. Het huisje is heel comfortabel en ligt vlak bij de pistes en het dorp. Wij zaten er met 4 volwassen en 4 kinderen. Wat ons betreft een aanrader als je lekker wilt uitrusten en ontspannen voor de open haard.

Ontspannen in een gezonde omgeving.....

W.H. Bos
5-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Chalet Teutenheim is voor ons het paradijs van rust, gezonde lucht en een heerlijke omgeving waar je eindeloos kunt wandelen en van de natuur kunt genieten. Wij hadden het geluk dat in het nabij gelegen dorpje Ernen het muziekfestival "Festival der Zukunft" het slotconcert gaf. Een absolute aanrader voor mensen die houden van klassieke muziek. Zowel in Belwald als in Ernen is het uitstekend eten in de lokale restaurantjes. De lokale bevolking is erg vriendelijk en staat altijd open voor een praatje.

Wanneer je op zoek bent naar rust en natuur is Chalet Teutenheim in Belwald een absolute aanrader!

Geweldig chalet in de Zwitserse Alpen

Hulsbie
28-11-2010

Dit authentieke chalet is een aanrader! Na twee weken Toscaanse kust was dit een ideale verlenging van onze vakantie. Een prachtige omgeving met geweldig uitzicht vanaf het balkon. Lopend het dorp in voor vers brood en ook op loopafstand een groot speelterrein voor de kinderen. Wandelen vanuit de voordeur de bergen in, oneindig veel mogelijkheden. Uit ieder dorp rijdt een bus of trein terug naar Bellwald.

's Avonds als het afkoelt de openhaard aan en genieten. Rondom het huis is een groot grasveld waar de kinderen kunnen spelen.

Inrichting is authentiek Zwitsers, veel hout maakt het erg sfeervol.

Gezellige chalet!

liesbeth
21-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Gezellige chalet met open haard, kortbij pistes. Ideaal voor kinderen in rustig dorpje.

Authentiek familiechalet

Martijn
17-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan al jaren naar dit authentieke chalet. 5 minuten van de pistes in de winter waar de kinderen les kunnen krijgen van oa nederlandse leraressen. Genoed ruimte in chalet voor ons gezin (2 kinderen) en een bevriend ander gezin. Naast het huis maken we altijd een bobsleebaan op de alpenwei. Simpel en authentieke inrichting (zonder TV etc!!) met enorme open haard doet de stress snel verdwijnen. Heerlijke plek om bij te tanken.

In de zomer proberen we op doortocht naar Italie altijd een weekje in de bergen daar te wandelen. Goede berglucht en lekkere wandelingen zijn voor ons gezin een fijne start van de vakantie. In augustus is er voor de muziekliefhebbers op 20 min rijden in Ernen het jaarlijkse muziekfestival met werekdberoemde musici kladssieke muziek, Adembenemend in een houten kerkje in de Zwitserse bergen!

Absolute aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Teutenheim in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Teutenheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Teutenheim scoort een 9 uit 10 op basis van 8 reviews.