Aparthotel Ambassador

19 reviews over Aparthotel Ambassador in het Nederlands

Prachtig hotel

Theo
21-9-2013

Schitterende ligging met magnifiek uitzicht op de omliggende bergen.

Wandelen in Wallis is top!

Wil Nuiten
29-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtige omgeving midden tussen het hooggebergte. Wandelen kan meteen vanaf het hotel. Hou er rekening mee dat het hotel op een hoogte van 1620 meter ligt. Daarnaast is het aan te bevelen de reis goed te plannen. Dit omdat zelfs in juni passen (Grimsel, Furka, Nufenen) gesloten kunnen zijn.

Mooie plaats

BOGAERT PATRICK
25-8-2012

De algemene indruk is zeker goed

De omgeving is een aanrader

Dit Hotel is op het einde van de straat gelegen en daardoor ook zeer rustig gelegen

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Het eten is er goed, wij hadden gekozen voor HP , het ontbijt is wel iedere morgen hetzelfde.

De kamers worden niet schoongemaakt en niettegenstaande er beloofd werd dat er een eenmaal per week een handdoekenwissel voorzien was, werd deze niet uitgevoerd.

fantastische appartementen

Greet en Hugo
22-8-2012

eten voor kinderen is een minpunt. Kinderen onder 14 krijgen één gang minder (geen soep of geen groenten), en een kleinere hoofdschotel. Een opgroeiende jongen van 13 gaat met honger van tafel als er niet 'herverdeeld' wordt.

één keer per week kaasfondue. Smaken verschillen, maar voor ons was dat een dieptepunt.

voor de rest is het eten lekker. Uitstekend voor wie van oerklassieke keuken houdt. Voor ons na 10 dagen wel wat te veel room en vlees...

Geen 4 sterren waardig!

Stef
24-7-2012

Ondermaatse verlichting, als de zon onder is kan je niet meer lezen. In de slaapkamers kan een volwassene niet rechtstaan. De keuken is zeer primitief, zelfs geen microgolf en slechts 1 pan. TV: enkel Zwitserse zenders en geen DVD-speler. Bijna overal vasttapijt, muf en nefast voor stofallergiën. Zwembad is zo koud dat de kinderen er niet lang kunnen in blijven. Ballustrade van het balkon wiebelt gevaarlijk en is helemaal afgeblad. Op het balkon zijn slechts 2 stoelen en 2 kapotte ligstoelen voor een app. van 7 pers. Er is een oven maar geen enkele schaal die er in mag. Geen verwarming, kinderen moesten met winterpyama slapen en hadden het nog koud. Elektriciteitskabel in de living hangt zo laag tegen het plafond dat je moet bukken. Kinderkapstok heeft 1 haakje, de rest is afgebroken. Verduistering van de slaapkamers is stuk, je moet de rolletjes achter een schroef steken en dan komt er nog licht door

Absolute aanrader

Stefaan, Tina & kinderen
6-9-2011

Wij zijn er geweest met 2 volwassenen en 3 kinderen (10-15j), geboekt via touroperator aan voordelige prijs. Zeer goede, ruime en nette kamer (appartement: al het nodige is aanwezig, ook bergruimte), lekker eten met zeer vriendelijke bediening. Gratis ondergronds parkeren. Het zwembad was wat koud, klein en zonder franjes, maar dat is dan ook de enige opmerking. Mooie authenthieke dorpskern op wandelafstand. Stoeltjeslift vlakbij (niet meer gratis in de zomer). Zeer mooie wandelingen in de onmiddellijke omgeving (de bewegwijzering kan echter beter: een goede kaart is best wel nodig) en werkelijke unieke natuur en panorama's op haalbare afstand met auto/kabelbaan/te voet (Fieschergletsjer, Aletschgletsjer!,...). Ook volop pret voor mountainbikers, steppers (!), skaters. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde bestemming, maar hier zou ik graag een uitzondering maken!

heel mooie kamer maar geen **** waard

lilali
19-8-2011

We zijn er eind juli geweest, de kamers zijn heel mooi, veel ruimte.

qua eten is dit geen **** sterren-waard. Er werd in die 12 dagen dat we er geweest zijn niet 1 keer vis geserveerd en we hadden een vegetarier mee.

Bij het ontbijt was er ook niet veel keuze.

Uitstekend hotel

Maria en Willy, Kapellen
5-9-2010

Ambassador is ons op alle vlakken uiterst goed bevallen: prachtig appartement, schitterend uitzicht op het dal, lekker eten, zeer verzorgde en vriendelijke bediening. Hier willen wij terugkomen.

een uitstekend op 1600 m. Zeergoedeliging in zomer en winter. Uitstekende wandel/excurtie mogelijk heden. Zeerklantvriendelijk personeel en eigenaar en eigenaaresse. uitstekende kwaliteit van eten met mogelijkheid om aanpassingen a la minute te doen aan het diner. kamers netjes en schoon! Kamer inrichting enigzins gedetateerd maar wel keurig ingericht. Zwembad was klein ideaal was de parkeergagrage. kortom een geweldige vakatie in dit apartement hotel

het dorpje is wel authentiek maar heeft geen centrum kern.

Abkühlung im warmen Sommer

Badertscher Hans
17-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wir sind per Zufall auf das Aparthotel Ambassador in Bellwald gestossen. Das Ziel war sich in den Bergen ein wenig abzukühlen.

Die Zimmer, eigentlich sind es ja Apartements, sind wirklich sehr geräumig und immer mit separatem Schlafzimmer und einer gut ausgestatteten Küche. Apero in der Hotelbar und anschliessend im Restaurant oder der Pizzeria gemütlich essen.

Achja und ein Schwimmbad hat ja auch noch :)

Wir freuen uns schon auf den nächsten Sommer.

We hebben een aantal aanbieders voor Ambassador voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ambassador in Bellwald, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ambassador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Ambassador scoort een 7.86 uit 10 op basis van 19 reviews.