Aparthotel Ambassador

Meer aparthotelinfo

19 reviews over Aparthotel Ambassador

• 9Theo21-09-2013

Prachtig hotel

Schitterende ligging met magnifiek uitzicht op de omliggende bergen.

• 7Wil Nuiten29-06-2013

Wandelen in Wallis is top!

Prachtige omgeving midden tussen het hooggebergte. Wandelen kan meteen vanaf het hotel. Hou er rekening mee dat het hotel op een hoogte van 1620 meter ligt. Daarnaast is het aan te bevelen de reis goed te plannen. Dit omdat zelfs in juni passen (Grimsel, Furka, Nufenen) gesloten kunnen zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 5BOGAERT PATRICK25-08-2012

Mooie plaats

De algemene indruk is zeker goed De omgeving is een aanrader Dit Hotel is op het einde van de straat gelegen en daardoor ook zeer rustig gelegen Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam Het eten is er goed, wij hadden gekozen voor HP , het ontbijt is wel iedere morgen hetzelfde. De kamers worden niet schoongemaakt en niettegenstaande er beloofd werd dat er een eenmaal per week een handdoekenwissel voorzien was, werd deze niet uitgevoerd.

• 8Greet en Hugo22-08-2012

fantastische appartementen

eten voor kinderen is een minpunt. Kinderen onder 14 krijgen één gang minder (geen soep of geen groenten), en een kleinere hoofdschotel. Een opgroeiende jongen van 13 gaat met honger van tafel als er niet 'herverdeeld' wordt. één keer per week kaasfondue. Smaken verschillen, maar voor ons was dat een dieptepunt. voor de rest is het eten lekker. Uitstekend voor wie van oerklassieke keuken houdt. Voor ons na 10 dagen wel wat te veel room en vlees...

Met jonge kinderen

• 2Stef24-07-2012

Geen 4 sterren waardig!

Ondermaatse verlichting, als de zon onder is kan je niet meer lezen. In de slaapkamers kan een volwassene niet rechtstaan. De keuken is zeer primitief, zelfs geen microgolf en slechts 1 pan. TV: enkel Zwitserse zenders en geen DVD-speler. Bijna overal vasttapijt, muf en nefast voor stofallergiën. Zwembad is zo koud dat de kinderen er niet lang kunnen in blijven. Ballustrade van het balkon wiebelt gevaarlijk en is helemaal afgeblad. Op het balkon zijn slechts 2 stoelen en 2 kapotte ligstoelen voor een app. van 7 pers. Er is een oven maar geen enkele schaal die er in mag. Geen verwarming, kinderen moesten met winterpyama slapen en hadden het nog koud. Elektriciteitskabel in de living hangt zo laag tegen het plafond dat je moet bukken. Kinderkapstok heeft 1 haakje, de rest is afgebroken. Verduistering van de slaapkamers is stuk, je moet de rolletjes achter een schroef steken en dan komt er nog licht door

Met jonge kinderen

• 9Stefaan, Tina & kinderen06-09-2011

Absolute aanrader

Wij zijn er geweest met 2 volwassenen en 3 kinderen (10-15j), geboekt via touroperator aan voordelige prijs. Zeer goede, ruime en nette kamer (appartement: al het nodige is aanwezig, ook bergruimte), lekker eten met zeer vriendelijke bediening. Gratis ondergronds parkeren. Het zwembad was wat koud, klein en zonder franjes, maar dat is dan ook de enige opmerking. Mooie authenthieke dorpskern op wandelafstand. Stoeltjeslift vlakbij (niet meer gratis in de zomer). Zeer mooie wandelingen in de onmiddellijke omgeving (de bewegwijzering kan echter beter: een goede kaart is best wel nodig) en werkelijke unieke natuur en panorama's op haalbare afstand met auto/kabelbaan/te voet (Fieschergletsjer, Aletschgletsjer!,...). Ook volop pret voor mountainbikers, steppers (!), skaters. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde bestemming, maar hier zou ik graag een uitzondering maken!

• 7lilali19-08-2011

heel mooie kamer maar geen **** waard

We zijn er eind juli geweest, de kamers zijn heel mooi, veel ruimte. qua eten is dit geen sterren-waard. Er werd in die 12 dagen dat we er geweest zijn niet 1 keer vis geserveerd en we hadden een vegetarier mee. Bij het ontbijt was er ook niet veel keuze.

• 10Maria en Willy, Kapellen05-09-2010

Uitstekend hotel

Ambassador is ons op alle vlakken uiterst goed bevallen: prachtig appartement, schitterend uitzicht op het dal, lekker eten, zeer verzorgde en vriendelijke bediening. Hier willen wij terugkomen.

• 8rené25-07-2010

zeer goed hotel met goede prijs kwaliteit verh.

een uitstekend op 1600 m. Zeergoedeliging in zomer en winter. Uitstekende wandel/excurtie mogelijk heden. Zeerklantvriendelijk personeel en eigenaar en eigenaaresse. uitstekende kwaliteit van eten met mogelijkheid om aanpassingen a la minute te doen aan het diner. kamers netjes en schoon! Kamer inrichting enigzins gedetateerd maar wel keurig ingericht. Zwembad was klein ideaal was de parkeergagrage. kortom een geweldige vakatie in dit apartement hotel het dorpje is wel authentiek maar heeft geen centrum kern.

• 10de nolf rudy21-04-2010

in één woord : fantastisch

we zijn twee maal geweest : de eerste keer in 2002, de tweede keer in 2007. We namen telkens de appartementformule, zonder eten dus. De appartementen zijn ruim, practisch en mooi. Er is sauna, zwembad en jacuzzi. We hebben dikwijls appartementformule gekozen voor onze vakantie's, maar deze in Bellwald overtreffen alles. Zeer makkelijk is de (in de zomer gratis) stoeltjeslift, die je op de eerste halte op 2000m en 2de halte op 2400 m brengt. Ginder prachtige vergezichten, onovertroffen wandelingen. Voor mij één minpunt : de laatste kilometers van de hoofdweg naar Bellwald zelf is maar hier en daar een tweevaksbaan. Als je dan een vrachtwagen of bus als tegenligger hebt, is het moeilijk om mekaar te passeren.

3 tips over Aparthotel Ambassador

• Theo, 21-09-2013

Rustig dorpje, niet veel te beleven daarvoor moet je naar Brig of Visp. Wel prachtige wandelingen te maken en daar kom je hier vooral voor.

• Wil Nuiten, 29-06-2013

Met de kabelbaan de Eggishorn is een belevenis. Uitzicht op de Aletsch gletscher is niet in woorden te vatten. Massaweg bij Blatten (Schlucht) zeker doen. Koop een ticket in de bus bij Brig en je kan een mooie tour maken (bus, kabelbaan, trein)

• BOGAERT PATRICK, 25-08-2012

zeker het bezoeken waard de passen in de omtrek en de hoteleigenaar staat u ook met raad en daad bij.

1 vraag over Aparthotel Ambassador

• jan, 14-08-2014

garage

Beste , Is er parkeer mogelijkheid of garage overdekt voor een motorfiets ? Mvg ,

Jan.

Aparthotel info

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats