Bellwald

Reviews over Bellwald

heerlijke plek

tonneke,
    6-6-2017

heel fijn familie huis met alle voorzieningen incl parkeerplaats voor de deur en mogelijk om naar de skilift te skieeen hele mooie locatie heeft een goede kinderweide waar kinderen spelenderwijs leren skiën. Zijn de kleintjes nog te klein om op de ski's te staan? Dan kunnen de kinderen naar de lokale crèche worden gebracht. De pistes in Bellwald zijn afwisselend. Eenvoudige carve-pistes, een mooie panoramapiste met mooi uitzicht en een aantal flink pittige steile pistes.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fijn en mooi Chalet!

R W,
    31-5-2017

Heerlijk gelegen Chalet, zeer goed onderhouden! Alle gemakken en een parkeerplaats voor het huis.

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijke week gehad in chalet refugium

LEO EN MARY KROON,
    28-3-2016

Goed ingericht huis, comfortabel en gezellig.

Gereisd met partner in maart 2016

fantastisch

l.stolk,
    18-10-2015

We hebben hier een geweldige week gehad in het knusse beneden appartement.

Een hele mooie omgeving op de berghelling, waar vandaan prachtige wandelingen gemaakt kunnen worden, maar waar je ook heerlijk kan relaxen in de zon op de zuidhelling.

Alle voorzieningen zijn aanwezig. In deze tijd was de omgeving heel erg mooi door de herfstkleuren. Ook hebben we gebruik gemaakt van de aktie Herbstsonne, waarmee je voor 1 tarief bij de Aletschgletsjer gebruik kan maken van kabelbanen en treinverbindingen en een maaltijd in een restaurant om te genieten van enorme uitzichten bij enkele toppen van de Alpen en meerdere uitzichten op de grootste gletsjer van Europa.

Gereisd met partner in oktober 2015

Gezellig vakantieadresje

Willemien,
    11-8-2014

We hebben een leuke week gehad in het bovenappartement. Een heel gezellig knus huisje, zeer compleet ingericht, erg leuk voor de kinderen, lekkere bedden, prachtige omgeving. Erg handig zijn de NL-talige wandelbeschrijvingen die in het huis aanwezig zijn. Wij gaan graag een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Bellwald scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews