Bellwald

Reviews over Bellwald

Knus huisje voor wandelaars

Fam. de Koning
    14-9-2013

Deze plek is uitermate geschikt voor wandelaars en mensen die van de natuur houden. Verwacht geen overbodige luxe of winkels om de hoek. Voor de bakker moet je een half uur lopen of 10 met de auto omhoog naar Bellwald.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorp , hoog in de bergen

ad
    22-12-2012

We verbleven in 1970 in de vrijstaand vakantiehuisje, simpel maar voldoende. De reis erheen was een belevenis omdat je met de kabelbaan omhoog moest. Ook is er eens een varken uit het bakje gevallen, goed voor een dorpsbarbeque! Lekker wandelen in de omgeving en naar de prachtige Aletschgletser.

Gereisd Met partner in april 1970

Mooi dorp, veel Nederlanders

de Vries
    24-7-2010

geweldige bestemming voor een zomervakantie. Zeer groot wandelgebied en vele mogelijkheden om routes te lopen, vanuit het dorp maar ook vanuit het nabij gelegen Fiesch. Met de trein en met de luftseilbahnen. Ook het Brigerbad is een aanrader om te bezoeken. Ook voor (jonge) kinderen is er genoeg te doen. Een mooie speeltuin in het dorp!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

sfeervolle plaats met mooie pistes

Frans
    27-3-2010

Heel sfeervol dorp. Met nieuwe bovenste stoeltjeslift erbij is het skigebied erop voor uitgegaan. Boven een schitterende nieuwe rode piste en ook een mooie zwarte piste. Skigebied is niet groot, maar wel voor elk wat wils. Ook buiten de pistes. Langs de piste twee leuke hutten. Voor 's avonds is er een gezellige pub, verder alleen restaurants.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Geweldig gebied voor beginners

Klaas
    27-8-2009

Als je kinderen net beginnen met skieën is dit het ideale gebied. Alle pistes komen uit in het dorp en er zijn meer dan genoeg eenvoudige pistes. Vriendelijke ski-leraren. Helaas niet veel après ski mogelijkheden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Bellwald scoort een 8,5 uit 10, op basis van 23 reviews