Hotel Hamilton Lodge

• Sauna

62 reviews over Hotel Hamilton Lodge

• 10Jacinta13-01-2014

Ontzettend genoten!

Afgelopen week hebben wij een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. De locatie is prachtig, met een uniek uitzicht liggend aan de pistes. Het personeel is aardig enthousiast en klantgericht. Waarbij de maaltijden ook van hoog niveau zijn en er een ruime keuze is aan gerechten. De kamers zijn mooi en sfeervol ingericht. Je hebt ook de gelegenheid om 's avonds nog even lekker bij de open haard een boek te lezen of een drankje te drinken. Het skigebied is erg mooi, angel brede pistes en niet te druk. Kortom een heerlijk hotel waar we zeker weten volgend seizoen weer zullen verblijven!

Gereisd met partner in januari 2014

• 7eric22-11-2013

niet aan mij besteed

Wij, gezin met 4 tieners, zijn vaste wintergasten van Belalp en verblijven in een chalet. Wij hebben een paar keer gedineerd in HL. Sfeer is erg NL. Het interieur ademt VT-Wonen. Geen Oostenrijkse toestanden, eerder Gooise Vrouwen, Ons Soort Mensen. Ofwel, NL gezinnen die niet echt op de kleintjes hoeven te letten: vaders met iPad en moeders met wijn en zelfde kleurspoeling. Eten was redelijk/goed. Bediening vriendelijk, maar foutjes bij bestellen/afrekenen. Voertaal is NL. Meest opvallend: de kinderen, die zich, naar goed NL gebruik , niet hoeven te gedragen en dat ook vooral niet doen. Onbegrijpelijk dat als kinderen het bestek van alle gedekte tafels aflikken en dan weer terugleggen, aan tafels van wildvreemden staan te blèren en foto’s maken, hun ouders dit gadeslaan maar niet ingrijpen en slechts grinnikend weer een slokje nemen. Alle superlatieven ten spijt: ik voelde mij hier niet op mijn gemak. Ik verblijf in CH liever in een CH ambiance dan in een NL, kwestie van smaak

Hamilton Lodge, Jacqueline Wegink, Communicatie & Marketing, 05-01-2014

Beste Eric, dank voor je beoordeling. Wat leuk dat jullie een aantal keren bij ons hebben gegeten. Het was fijn te lezen dat jullie ons personeel vriendelijk vonden en het eten goed. Wat jammer dat jullie van gasten in ons hotel last hadden. Graag merken we het volgende nog op: in de Nederlandse vakanties kun je naast gasten van andere nationaliteiten inderdaad ook Nederlanders tegenkomen. Die logeren dan trouwens ook bij onze Zwitserse collega's. Had je ons eind januari een bezoek gebracht dan waren jullie wellicht de enige Nederlanders onder onze Zwitserse gasten. Met Pasen weten de Belgen ons te vinden en in het laagseizoen kom je oudere paren, pasgehuwde stellen, man met man, vrouw met vrouw, of zelfs een Amerikaan of een Japanner tegen. Tot slot: tijdens de kerst- en de voorjaarsvakanties is het bij ons erg druk en daar horen ook dit soort uitbundige taferelen bij. Kinderen blijven tenslotte kinderen. Hopelijk willen jullie ons toch nog eens bezoeken.Jullie zijn van harte welkom!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 9P. van Renesse21-08-2013

Grandioos oord !!!

Een hotel waar het afscheid in alle opzichten ZEER moeilijk is !!! Gaan zeer snel weer terug !!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 9G. de Vries28-08-2012

Schitterende Lodge in prachtige omgeving!

Net terug van een weekje in Hamilton Lodge. We hebben een fantastiche week gehad in een prachtige omgeving. De week werd mede een succes door de grote gastvrijheid, de sfeervolle lodge en het heerlijke eten. Een groot compliment voor het personeel, voor wie geen enkele vraag teveel is en die ervoor zorgt dat je je op een natuurlijke manier thuis voelt!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Linda26-08-2012

Aanrader!

Op de terugreis van Zuid-Frankrijk hebben we voor de vierde keer in de Hamilton Lodge gelogeerd. Onze 4 kinderen (en wij) vinden het er geweldig: vriendelijk personeel, prachtige plek en er is van alles te doen, ook in de zomer (kinderen mogen zelf pannenkoeken bakken bij het ontbijt!). In de winter kan je vanaf het terras op de oefenwei van de kleintjes kijken, de grote kinderen verzamelen ernaast voor hun ski- en snowboardklas. En heel veel (Nederlandse) kinderen om mee te spelen daarna! De hotelkamers zijn erg fijn maar wij vinden de appartementen in de winter nog prettiger.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Bennie06-08-2012

Geweldige plek op 2100 hoogte

We waren afgelopen winter in dit geweldige hotel, de kamers zijn geweldig, helemaal af. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam ze staan de hele dag voor je klaar en beheersen de duitse en ook de nederlandse taal goed. Het hotel ligt op een zeer unieke locatie, er zijn geen auto's en moet dus via een gondel naar boven, hierdoor kom je helemaal in een vakantiegevoel terecht en vergeet je even alles. Als je in de spa gaat ben je alleen maar aan het genieten en had ik het mooiste uitzicht ooit, je zit in de sneeuw en daardoor heb je kou en warmte tegelijk, een verademing. Het is een heerlijke frisse lucht daar op de berg en slaapt geweldig in de heerlijke bedden. De keuken serveert mooie gerechten en vond het culinaire hoogstantjes. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, je krijgt zoveel voor je geld en zult deze vakantie nooit meer vergeten en wilt echt nog een keer terug want het is top! Ik raad iedereen dit echt aan, ook voor gezinnen want ze zijn zeer kindvriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 10Manon Kleijwegt01-08-2012

Fantastische plek

Accomodatie ligt geweldig en is bij uitstek 's zomers een goede basis voor een stevige wandelvakantie. Accomodatie is luxe en de wellness is heerlijk na een dag wandelen. Bovenaan de lift geeft een spectaculair uitzicht op de omringende omgeving. Personeel is zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit is voor Zwitserse begrippen goed. Kamers zijn zoals gehele hotel met veel smaak ingericht. Een hotel waar je binnen stapt en je meteen thuis voelt. Voor de kamers geldt hetzelfde.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 10wieske kuijlen30-07-2012

Super lokatie

Wij hebben een super week gehad wat een gastvrijheid. Al onze vragen werden beantwoord en konden wij mooie wandelingen maken. Ook het eten was super wij hebben cullinair gegeten en sávonds genoten bij de open haard. Dit is een aanrader en wij gaan zeker terug want hebben alles nog niet gezien. Het is genieten een week zonder auto's en tv en gewoon gezellig converseren met elkaar. Het enige minpuntje zijn de gasten die met een mobieltje laptop of ipad aan tefel zitten want de intentie is genieten van de natuur om je heen.

met bergroeten wieske en adrie

Gereisd met partner in juli 2012

• 8J de jong05-07-2012

Prachtige plek

Bijzondere accommodatie, boeven de boomgrens, met veel mogelijkheden om te wandelen en klimmen

Gereisd met partner in januari 2012

• 10klm-palfenier05-04-2012

Uniek hotel en chalet op toplocatie.

Wij waren een week te gast in Peter 1, een zeer ruim appartement met 2 slaapkamers. Het appartement is sfeervol ingericht met lekkere stoelen en een bank, waar je heerlijk in weg kunt kruipen. Je voelt je er meteen thuis. Ruime badkamer met lekkere douche en op de slaapkamers voortreffelijke bedden. Het uitzicht vanuit het appartement is fenomenaal . Het ontbijt is lekker met veel biologische producten en heerlijk knapperig vers afgebakken brood (verschillende soorten). Lekkere kaas en vijgenjam. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De skipiste ligt pal aan het hotel, dus skiën vanuit het hotel of chalet. Skiwinkel en skischool op loopafstand . Kleine supermarkt bij de gondel. Voldoende skipistes, die begin maart lekker rustig waren en uitstekend geprepareerd. Je kan met de slee naar Blatten en ook op wandelgebied is er genoeg te beleven. Wij hebben een onvergetelijke week gehad en hopen er nogmaals te komen. Misschien wel deze zomer, dan moet het ook erg mooi zijn.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

Hotel Hamilton Lodge info