Belalp

Reviews over Belalp

Elk jaar terug!

Ineke van der Kolk
    1-3-2019

Dit is een superleuk skigebied! Wij zaten in een huisje van skisport Mario. Voor elke skieer pistes. Blauw, rood en zwart. Je gaat met een gondel vanuit Blatten omhoog en kunt de rest vd week boven blijven! Huisje aan de piste. Geweldig uitzicht op de Matterhorn. Meerdere skiliften, gondels en sleepliften. Weergaloze uitzichten omdat je op 2100 meter begint en kunt skieen tot 3000 mtr. Echt een super leuk gebied. Niet al te groot maar geweldige pistes!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

magnifiek.......nog altijd..!

jan
    20-10-2012

Geweldig skigebied....! Gaan de komende winter voor de 10e keer er weer naar toe. Fantastische pistes, breed, zeer goed geprepareerd, alle moeilijkheidsgradaties, sfeer, rust, geen wachttijden voor de liften, goede en gezellige piste restaurant, skischool heel leuk. Onze kinderen hebben hier alle skilessen van jongs af aan gedaan. Het gebied biedt fantastische uitzichten, gletscher, Matterhorn etc. Bijna altijd mooi weer, veel sneeuw, kortom heerlijk en een zeer indrukwekkende omgeving. OK, 60 km piste lijkt misschien niet veel maar kijk eens naar de kwaliteit....zegt mij meer. Volgend jaar gelukkig wel een nieuwe gondelbaan, dat was altijd en minpunt, als je er toch een moet noemen......als de bekende haringen in een ton en volgens en busschema dus niet continue. Apres-ski stelt weinig voor maar daar heb je wel weer andere gebieden voor. Wij komen hier nog heel wat jaren hoop ik....!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2011

Geweldig

Bennie
    6-8-2012

We waren afgelopen winter in dit geweldige hotel, de kamers zijn geweldig, helemaal af. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam ze staan de hele dag voor je klaar en beheersen de duitse en ook de nederlandse taal goed. Het hotel ligt op een zeer unieke locatie, er zijn geen auto's en moet dus via een gondel naar boven, hierdoor kom je helemaal in een vakantiegevoel terecht en vergeet je even alles. Als je in de spa gaat ben je alleen maar aan het genieten en had ik het mooiste uitzicht ooit, je zit in de sneeuw en daardoor heb je kou en warmte tegelijk, een verademing. Het is een heerlijke frisse lucht daar op de berg en slaapt geweldig in de heerlijke bedden. De keuken serveert mooie gerechten en vond het culinaire hoogstantjes. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, je krijgt zoveel voor je geld en zult deze vakantie nooit meer vergeten en wilt echt nog een keer terug want het is top! Ik raad iedereen dit echt aan, ook voor gezinnen want ze zijn zeer kindvriendelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

Mooi skigebied

klm-palfenier
    5-4-2012

Wij hebben deze week alleen geskied en waren 's avonds na het eten te moe om nog aan après ski te doen. In ons hotel (Hamilton Lodge) is dit ook niet van toepassing. Bij de gondel is wel een locatie. Mooi wandel en skigebied zeker voor de rustzoeker buiten de vakanties. Skigebied misschien niet groot genoeg voor iedereen. Voor mij als beginner, zeker meer dan voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

heerlijk easy going gebied

abraham van der hoek
    11-3-2010

Belalp is een heerlijke bestemming als je van rust houdt en geen lange wachttijden bij de liften. Ideaal voor gezinnen en het skigebied biedt voor zowel beginners als gevorderden perspectief. Voor uitgaan en de apre ski moet je hier niet zijn.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Belalp scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews