Sorteren

Reviews over Aminona

Mooie wandelingen in de zomer

Erwin
    16-9-2014

Was hier met mijn familie lang geleden, herinner me nog de mooie wandelingen, o.a. naar een kaasboerderij en de gezellige terrasjes in Crans-Montana

Volgend jaar absuluut weer !

Peter
    2-3-2010

200 m. lopen naar de lift, receptie vriendelijk, de dame van het winkeltje en restaurant komt soms wat nors over, maar als je zelf vriendelijk tegen haar bent, valt ze reuze mee ! Inrichting in sommige appartementen en restaurant is jaren 70, maar wel netjes. Goed vol te houden voor een week (of zelfs 2 ).

Leuke gewonnen reis

Sandra Smits
    2-11-2009

In januari 1997 zijn wij hier op vakantie geweest omdat ik op een studiereis deze reis gewonnen heb. Het was een super fijne vakantie. Het appartement was prima, wel een stukje lopen van de skilift.

Echt een aanrader!

H op den Dries
    3-1-2009

Rustig gelegen met een prachtig uitzicht op het dal en Sierre.

Leuk ook in de zomer ivm de gletscher in de buurt!

De moeite waard!!

Adrie
    26-10-2008

Een goed onderkomen om van daaruit uitstapjes te maken.Omgeving prachtig alles stond in bloei en nog niet gemaaid.Het weer was heerlijk,ook bij het appartement.(Juli 2008).Wat een fantastische mensen bij de receptie!

Aminona scoort een 5,5 uit 10, op basis van 2 reviews