Camping Tamaro

25 reviews over Camping Tamaro

• 2018
    9Fam. Peters16-08-2018

Geweldig, heerlijke camping!

Hele leuke, schone en nette camping! Heel kindvriendelijk en heel mooi gelegen alleen heeft het geen zwembad. Er is een Lido (zwembad) in de buurt, daar moet je vroeg in de ochtend een kaartje voor halen bij de receptie, maar het is daar wel netjes en mooi. En de prijzen in de winkel zijn heel erg hoog.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8m.de.winter28-08-2013

geen 5sterwaardige maar wel mooie camping

Mooie rustige en heerlijke camping waar de (jonge) kinderen heerlijk hun gang kunnen gaan, Het sanitair is schoon maar heeft wel zijn beste tijd gehad, douches worden soms mega heet, dat is levensgevaarlijk,De plekken zijn heel erg klein, grotere tent/caravan wordt problematisch daar je de auto ook nog op je plek kwijt moet. het personeel is vriendelijk maar niet altijd even behulpzaam, We komen hier nu al een aantal jaar achter elkaar maar de camping gaat met het jaar achteruit helaas, de laatste paar jaar hopen we elk jaar weer op een renovatie van het toilet gebouw of een extra douche bij het strandje, Het is een rustige camping en er is voor pubers erg weinig te beleven, maar voor jonge kinderen ideaal omdat juist door het gebrek aan animatie de kinderen allemaal erg leuk met elkaar gaan op het strandje, Reserveren in july/begin augustus is echt een MUST. wij gaan misschien volgend jaar toch naar lido mappo (ernaast) daar tamaro erg duur begint te worden naar wat je er voor krijgt.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 5Anja Rouwenhorst22-08-2012

Deze camping gaat van onze lijst

De camping stond bomvol, de auto's in file voor de tenten. Er was een kinderspeeltuin, maar geen animatie. Het sanitair werd schoongemaakt maar niet na de piekmomenten.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8ramona05-09-2011

Zeer nette,schone en mooigelegen camping

Camping tamaro ligt in het plaatsje Tenero. De camping ligt aan het Lago Maggiore. Wat op viel was de staat van het sanitair. Dit wordt zeer goed schoongehouden, zeker in het hoogseizoen word het sanitair zeker 3x per dag zeer grondig gereinigd. Verder ziet het terrein er keurig uit. Voor de allerkleinsten vallen de speelvoerzieningen wat tegen, maar omdat de camping aan het water ligt, maakt dit niet zoveel uit. De website geeft per plaats aan de grootte van de plaats en de afstand tot het water, sanitairgebouw en speeltoestellen. Een erg mooie website!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Fam van Geest08-08-2011

Mooie camping

Wij zaten er 2 wk voor aanvang hoogseizoen waarvan de 1e wk alleen maar regen gehad. Dan is het meer zeer koud. Tweede week gelukkig veel beter, waardoor het meer vrij snel opwarmd. Omgeving veel te doen qua wandelingen, vooral het dal Valle Versasca en Valle Maggia. Locarno is een leuk stadje. Robiei is zeker een must om naar toe te gaan. Schone camping, goede plaatsen. Het personeel van het restaurant is niet al te vriendelijk en spreken hoegenaamd alleen maar Italiaans. Receptie is vriendelijk en hulpzaam. Al met al, een wat dure camping, dure CH FR, maar de camping is top.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7Olaf01-02-2011

leuke camping

leuke camping waar we een paar dagen zijn verbleven op de terugreis vanuit de toscane italie. Het was er na mijn herinnering erg schoon zoals je dat in de meeste gevallen in zwitserland kunt verwachten. Volgens mij geen goedkope camping maar dat weet je vantevoren als je naar zwitserland gaat, alles is duur. Veel dingen in de omgeving te doen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2005

• 7marianne25-08-2010

leuke camping mooi helder meer

Leuke camping, alleen jammer dat onze kinderen niet in hun eigen tentje mochten slapen, alleen maar omdat ze te oud zijn. En ze zijn pas 15!!!!! Als we wilden mochten ze in hun eigen tent slapen maar dan moesten we wel een aparte plek nemen voor hun. Het tentje mochten we wel laten staan als bagagetent, nou vraag ik me af wat maakt het uit of er nou bagage of kinderen in het tentje slapen. Erg jammer.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7Mike Sepp18-08-2010

Mooie camping met kleine plekken

Wij hebben plaats 149 gehad. Erg smal maar wel diep. Wij hebben geen grote caravan maar hij paste er net op. Keurig en schone camping met erg schoon sanitair en een erg mooi strand. Het enige negatieve van deze vakantie was het prijsniveau in Zwitserland. De lage stand van de euro en de hoge van de Zwitserse frank zorgde voor zeer hoge kosten van de boodschappen. Zelfs de pizza in het restaurant koste ongeveer 11 euro.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8mattijs03-06-2009

mooie verzorgde maar niet zon grote camping.

mooie verzorgde camping, maar niet zon bijster grote plaatsen. wat wel eens problemen geeft met de grote caravans van tegenwoordig, waardoor de de buren lief moet aankijken, of de caravan dwars op de plek moet zetten. Restaurant is ook erg goed te doen sinds de nieuwe uitbater er in zit. alleen jammer dat er geen haventje meer van de camping is.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8Nathali07-04-2009

Helemaal top

Een zeer verzorgde camping, op een prachtige plek, mooie omgeving om te wandelen, veel bezienswaardigheden, vriendelijk personeel, restaurant verdient een michelin ster, rustig, weinig jonge lui, veel kleine kinderen, kortom een plek om elk jaar weer naar terug te verlangen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008