Camping Lido Mappo

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

49 reviews over Camping Lido Mappo

• 9AA12-07-2007

Ik kom eral van kleins af aan, hbe me altijd prima vermaakt op de camping, en de omgeving is gewoon geweldig. En wat ik persoonlijk erg belangrijk vind ze hebben goed sanitair.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2006

• 7smit03-03-2007

Redelijk goede camping, te weinig speeltoestellen voor kleine kinderem en te weinig schaduwplaatsen. De goede plekken worden van te voren gereserveerd door de mensen die elk jaar komen. Wel lekker zwemmen in het meer. Mooie omgeving. De reden alleen dat wij nooit meer teruggaan is dat er een grote kliek is die elkaar kent en als je dat zelf volgend jaar niet doet, je volledig wordt buitengesloten.

Gereisd in maart 2007

• 9fam. van Hulst20-08-2006

Fijne camping aan het prachtige meer, veel speelplezier voor kinderen van alle leeftijden. Mooie ruime staanplaatsten,met of zonder schaduw.Voor ons was er voldoende animatie.Mooie omgeving, ook om te fietsten.Wel eens een regenbuitje in de avond...maar dat mocht echt de pret niet drukken.

• 8Lisa14-08-2006

Een prima camping, wij zijn net gisteren terug gekomen. Alleen de douches mogen er wel iets meer zijn, vooral in de nieuwe toiletgebouwen moet je vaak wachten als het druk is.

Verder een prachtcamping....zeker een aanrader ....

De sanitaire voorzieningen zijn wel heel schoon.

• 10Fam . Eilander04-08-2006

Fantastische camping. In het voorseizoen heerlijk rustig. Ligging aan een fantistisch schoon meer. Perfect zwemwater. Mooie sanitaire voorzieningen. Mooi strand, half steen, half zand. Mooie grote plaatsen. Kortom een aanrader om er elk jaar weer terug te komen.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juni 2006

• 8Ad Luijkx02-08-2006

Prima camping en prachtig uitzicht over het meer.Veel te doen in de omgeving (bergen, stadjes,het meer).Wel een hoog ons kent ons gehalte wat niet altijd even leuk is.De speeltuin ligt niet centraal, wat wel erg handig is als je kleine kinderen hebt.

• 10Dennis & Marleen22-05-2006

Ik kom nu al vanaf kinds af aan op deze geweldige camping! Wil nergens anders meer naar toe! Je raakt gewoon niet uitgekeken, en elk jaar ontdek je weer nieuwe dingen! Lekker in het meer zwemmen, bergtochten maken, zonnen, stadjes bezoeken. Het kan er allemaal! Ook de sfeer op de camping is helemaal goed! Je hebt echt het ultieme vakantie gevoel in Tenero!!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2005

• 9Fam. Schoolderman27-10-2005

We staan al meer dan 30 jaar in de zomer op camping lido mappo We hebben de huidige eigenaren van kleins zien opgroeien. Op deze camping heb je alles wat je kunt wensen, een schitterend meer prachtige bergen,een superomgeving, en bijna altijd schitterend weer. Het is hier zo perfect, dat onze kinderen hier ook ieder jaar terug komen Fam. Pedrazzini ga zo door.

Gereisd in oktober 2005

• 7Piet25-08-2005

Prima Camping. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd in augustus 2005

• 10deriks01-08-2005

Alles Tip-Top. Al jarenlang komen wij regelmatig terug. Dit soort campings zijn er maar weinig. Uitstekende ligging met af en toe veel vliegbewegingen van sportvliegtuigjes welke nabij opstijgen en landen.

Gereisd in augustus 2005

Camping Lido Mappo info