Camping Lido Mappo

Meer camping info

49 reviews over Camping Lido Mappo

• 8Fam. v.d. Ven04-07-2009

Hele mooie camping

We gaan dit jaar voor de tweede keer naar deze camping. Mooie kleine en overzichtelijke camping, leuk zandstrandje (licht aflopend). Eten bij het restaurant is goed, afhalen kan ook. Redelijk uitgebreide campingwinkel. Schoon sanitair.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 10Nipius27-06-2009

Waanzinnig mooie vakantiebestemming!

Camping lido mappo is een zeer geschikte camping voor zowel families, partners, vrienden etc. Gelegen aan het lago maggiore, met in het meer eeneen zeer groot zwemgedeelte wat bij de camping hoort. Voor de kinderen een speeltuin, een speelweide en een vlot in het water. verder worden er ook in het hoogseizoen activiteiten georganiseerd voor kinderen. Het restaurant maakt gebruik van een uitgebreide italiaanse kaart, en heeft een zeer groot terras. ook is afhalen mogelijk. Voor gasten met een boot, is er een aanlegsteiger waar uw boot de hele vakantie kan liggen. De omgeving van het lago maggiore is prachtig mooi! Zeer veel bezienswaardigheden. Leuke dorpen en plaatsjes, met uitgebreide winkelstraten. Een plaats, en een camping waar u geweest moet zijn!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8darkyduck28-05-2009

Fantastische omgeving!!

Camping is erg netjes, schoon en wordt zichtbaar goed onderhouden. Sanitair is ook goed en schoon, er zijn echter geen gelegenheden om een baby makkelijk te wassen en te drogen.

Eten is goed, zeker voor een campingrestaurant, restaurant is ook goed aangekleed en vriendelijk personeel. Goede winkel + broodjes etc. aanwezig.

Kinderfaciliteiten wat minder, speeltuin is zo, zo en helemaal achteraf. Aan de andere kant: Je hebt een zandstrand, een meer en speelweide, veel meer heb je niet nodig.

Locatie is super. Je kan heerlijk fietsen en wandelen maar ook met de auto mooie tochten maken. Locarno, Canniobe (zondagmarkt), Valle Maggia, Valle Verzasca, Monte Lema etc. etc. Hier raak je niet snel uitgekeken. We stonden direct aan het water voor de speelweide: Het is duur maar het uitzicht is echt top (zie foto's genomen voor onze caravan)

Voor hemelvaart stroomde de camping helemaal vol en toen vonden wij het te druk. (plots zijn vrij klein en direct in rijen op elkaar) Verder aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Enrique en Annemieke07-12-2008

super camping

Leuke rustige camping direct aan het meer, sanitair is heel schoon en netjes. Het strand wordt iedere dag opnieuw geharkt, echt super

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Menno28-08-2008

Erg leuke lokatie met vriendelijke mensen

Vooral het kindermenu in het camping restaurant wat je als volwassenen mag eten is een aanrader! erg lekker ! en geen geld !

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Jansen20-07-2008

Een prachtige plek

Deze camping is superschoon en netjes. Wij stonden 1 rij achter het meer op een zeer ruime plek met een prachtig uitzicht. Het meer en strandje binnen handbereik. Het sanitair is erg schoon, wel wat weinig douches, dus af en toe moet je even wachten. Het meer en de strandjes zijn erg leuk voor de kinderen. Alleen op de camping zelf wordt heel weinig georganiseerd. De leuke speeltuin ligt aan de rand van de camping. Het eten in het restaurant is goed en de winkel heeft een groot assortiment. Veel Zwitsers op de camping. Wat dit vooral een topcamping maakt, is de ligging. Je kunt op de fiets naar het winkelcentrum in Tenero, gratis met de bus of boot naar Locarno. Ook kun je via een prachtig fietspad binnen 15 minuten Locarno bereiken. De bergbaan naar Cardada is een aanrader (wel duur). En natuurlijk heerlijk ijs eten aan de overkant van de camping.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Carl24-08-2007

Een echte aanrader, kwam hier 30 jaar geleden al met mijn ouders, ben nu voor het 2e jaar met eigen gezin geweest. Gaan hier zeker vaker terugkomen.

Gereisd in augustus 2007

• 9Adrie15-08-2007

Mooie, schone camping, het sanitair wordt goed schoongehouden. Wij hadden een ruime plaats, vlak aan het water. Voor de wat oudere jeugd, boven 12 jaar is er weinig te beleven op de camping, 's avonds na 22.00 werden de kinderen, als ze in een groepje zaten te kletsen van de camping gestuurd. Jammer, want wij kiezen om dez reden volgende keer toch voor een andere camping. Overigens het hoge ons kent ons gehalte heeft ons niet gestoord, wij hadden diverse gezellige buren, die hier al vele jaren kwamen.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8J.H. de Lange13-08-2007

Prachtig gelegen camping, direct aan het Lago Maggiore. Plaatsen direct aan het water zijn flink wat duurder als achterop de camping, maar dan mis je natuurlijk wel het schitterende uitzicht! Fijn zandstrand en ligweide. Schoon en goed sanitair. Locarno en een heel groot winkelcentrum op fietsafstand. Ook in de omgeving is heel veel te zien/te doen. Wij gaan volgend jaar weer: voor de 4e keer!

Gereisd met familie in juli 2007

• 10Marlies Nipius24-07-2007

Super camping aan het Lago Maggiore. Kom er al jaren en blijf er voorlopig komen ook! Mooie ligging en een heerlijk restaurant op de camping. Voor kinderen wordt er niet te veel georganiseerd, wat ik persoonlijk erg fijn vind. Zeker als je een boot hebt is het een top camping. Mooie aanlegstijgers. Een plek vooraan aan het meer is zeker aan te raden!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2007