Camping Lido Mappo

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

49 reviews over Camping Lido Mappo

• 10Brockbernd15-04-2020

vakantie om nooit te vergeten.

Wat een fantastische camping voor jong en oud. In het hoogseizoen word er veel georganiseerd voor alle leeftijden. Het personeel van de camping zijn vriendelijk en behulpzaam samen zorgen ze ervoor dat de campinggasten het aan niets ontbreekt. Camping sanitair is schoon en word dagelijks meerdere keren schoongemaakt. Camping is zeker 5* waard.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Nico19-07-2016

Een camping met hotelprijzen......

Ik vraag me echt af of Zwitserland nog toerisme wil. Op deze manier jagen ze de toeristen gewoon weg en dan gaat het niet eens of je het wel of niet kan betalen. Als de Zwitsers zelf al klagen over de hotelprijzen moet je je eens gaan afvragen of je de juiste weg bewandeld? Ach een 60% volle camping half juli zegt ook voldoende.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9mudde09-08-2013

Mooie schone camping.

Geweldige camping om zeker op terug te komen. Ruime plekken. Direct gelegen aan een mooi schoon meer. Super!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Nancy09-08-2012

Volgend jaar weer

Dit jaar wederom naar deze camping geweest. Drie weken prachtig weer. Toiletten en douches worden de hele dag door schoongemaakt. Direct aan het meer. Kids (11 en 9 jaar) hebben zich prima vermaakt ondanks dat er geen animatie aanwezig is. Mooie nieuwe speeltuin voor de kleine kids. Volgend jaar komen we zeker weer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Mona Slob14-08-2011

Zeker weten; volgend jaar weer!!!

Gezellige, nette camping. De plaatsen zijn niet groot. Inderdaad geen animatie maar die is door de kids (11 en 14) ook niet gemist. Nette mensen en dat merk je overal op de camping. Vuilnis altijd netjes opgeruimd, schoon sanitair en de schoonmaakster woont er zo ongeveer. Shampoo-flesjes op muurtjes heb ik nergens gezien; die muurtjes zijn er ook helemaal niet. Schone wasbakken en super-schone toiletten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 0Post20-01-2011

Mooie ligging, camping viel tegen

Vorig jaar in juli / augustus naar deze camping geweest. Missschien komt het omdat het weer niet mee zat (heel veel regen), maar de camping viel ons een beetje tegen. We hadden meer verwacht van een vijf sterren camping. Voor de kinderen is er, behalve zwemmen in het Lago Maggiore meer in tafel tennis spelen, niet veel te doen. Wanneer je wilt vissen heb je een visvergunning nodig, op de camping waren al een paar mensen bekeurd (€60,00). Op de camping is geen zwembad, maar een paar minuten verder op kan je naar het openbare zwembad van Tenero. In Ascona is ook een prachtig overdekt zwembad (10 min rijden). De omgeving is prachtig en er is een winkelcentrum in de buurt met een grote supermarkt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar, ik snap niet waarom er zo enorm lovend gedaan wordt over deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Miep29-08-2010

camping met hoog ons kent ons gehalte

Mooie camping,direct aan het meer. Ruime plaatsen, schoon sanitair, te weinig douches. Hoog ons kent ons gehalte,ben je na een paar dagen aangewend. Sommige mensen hebben het hoog in de bol omdat ze vaste klanten zijn, laten je als nieuwelingen links liggen.Daarnaast mensen genoeg die er al jaren staan, maar die normaal doen. Schitterende omgeving,enorm veel te doen en te kijken. Kinderen vermaken zich prima, voor oudere kinderen niets te doen.'S avonds rustig, vriendelijke beheerders.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Frank28-08-2010

Ideaal voor booteigenaren

Eerste keer op deze camping, had gereserveerd in verband met het meenemen van een (speed) boot. Had plaats 21 (aan het water), kleine plek, maar voldoende voor ons en een prachtig uitzicht natuurlijk. Stonden op grind, op zich prima, geen vuil in de tent en geen problemen met afwatering bij regen. De boot lag 50 meter verderop aan de nieuwe keurige steiger, afgesloten middels een hek waar alleen de booteigenaren een sleutel van krijgen. Prachtig vaarwater, alles is geoorloofd als je maar minstens 150 meter uit de kust blijft. Heerlijk met de boot naar Locarno shoppen (ALDI) of naar Ascona (gratis haventjes overal). De registratie van de boot kost omgerekend € 120,- en is snel geregeld bij het VVV in Locarno. Je krijgt een registratie sticker en een keuringsafspraak voor de boot ergens in de loop van je vakantie. Tot die tijd mag je gewoon varen. Mijn keuringsafspraak viel op een dag dat ik al thuis was ;-) keuring stelt niet veel voor zie "meeneemboten Zwitserland" op ANWB site.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 7Marc22-08-2010

NOOIT NOOIT MEER: WEGBLIJVEN DAAR!!!

Ik heb duidelijk gezien dat tegenover ons een vuilniszak tegen hun auto viel. De chauffeur bukte zelfs nog bij de auto om deze te bekijken. Het was niet te geloven dat deze mensen van de camping zijn gestuurd omdat ze zich hierover beklaagden. Schijnbaar is dat standaard op deze camping; heb je commentaar dan kan je vertrekken.

Voor kleine kinderen zijn er geen speelplaatsen op de camping. De badmeester zit er alleen maar voor de show en zit of te lezen of te bellen met zijn vriendjes. Het strand waar sommige mensen zo lyrisch over zijn stelt echt niks voor.

Wij stonden bij een nieuw toiletgebouw. Dit ziet er op het eerste gezicht schoon uit maar als je beter kijkt weet je wel beter. In de 5 dagen dat wij er waren heb ik geen schoonmaker gezien wel in de hoeken van de douches een dikke gelachtige drap. Boven op de randen van de douches lagen/stonden ook alle dagen de lege flesjes en papiertjes die mensen daar achter lieten.

Omgeving is super en gelukkig genoeg andere campings.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7lamellen20-08-2010

Leuk en bijna altijd mooi weer.

We hebben fijn weken gehad en ons goed kunnen vermaken. Alleen vinden wij juist dat het aan de klantvriendelijkheid nogal schort. Een beoordeling van 20-08 scjrijft dit, en wij hebben ook een soortgelijk iets meegemaakt. Onze "buurman"op de camping wilde vertrekken op de camping en vond het nodig om zijn chemisch toilet even te lozen op de plaats.Een afschuwelijke stank natuurlijk, vanuit de camping werd dit niet goed opgepakt.Later werd het wel schoongespoten maar wij moesten niet zeuren.Ik vindt dit gewoon niet kunnen. De plaatsen staan ook erg dicht op elkaar.Het meer is ook prachtig.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair